FANDOM

Ànima de Drac
Ànima de Drac
Informació
Nom japonès: ドラゴン・ソウル
Nom anglès: Dragon Soul
Nom català: Ànima de Drac
Cantant/Grup: Takayoshi Tanimoto
Durada:
  • 1:47 (opening)
  • 4:25 (sencera)
  • Ús: Entre l'Episodi 1 i 98 (BDZ Kai)
    Anterior Següent
    Ànima de Drac (ドラゴン・ソウル, Doragon Souru) és el primer opening de Bola de Drac Z Kai. En funció de la saga conté unes imatges diferents. A l'original en japonès és cantada per en Takayoshi Tanimoto, però en català la canta en Marc Gómez.

    Descripció de l'OpeningEdit

    Part compartidaEdit

    Guerrers Z Ànima de Drac.png

    Els Guerrers Z a l'opening

    Es veu el kanji de "Kai" (改) i llavors les boles de drac corren per sobre del mar, en un fons estrellat. Hi ha un esclat de llum, que pren forma i apareix el Drac Sheron. Llavors es veu en Goku, amb l'aura de superguerrer, aixecant les mans. Llavors, el Saiyan brilla de color blau, hi ha una explosió de llum d'aquest color i apareix el logo de Bola de Drac Z Kai sobre un fons muntanyós.

    Llavors, passa per sobre en Goku sobre el núvol Kinton i a continuació es veu una zona rocosa, on hi ha una tempesta de llamps, quan de cop cauen tres llums. A continuació, es veuen en Goku, en Krilin i en Cor Petit, quan en Chaos, en Ten Shin Han i en Yamcha aterren al seu costat. Tots s'enlairen i volen cap endavant, per llavors elevar-se al cel tempestuós. Travessen els núvols, on el cel és blau i es veu la seva estela blanca com es va enlairant.

    Nappa, Vegeta i Raditz Ânima de Drac.png

    En Nappa, en Vegeta i en Raditz a l'opening

    Immediatament, es veu un avió, en què viatgen la Bulma, la Xixi, l'Ulong i el Follet Tortuga amb en Gohan enfilat a sobre, que llavors salta i immediatament en Goku amb el núvol kinton el recull i se'l carrega a l'espatlla. Llavors, es veuen un instant en Raditz, en Vegeta i en Nappa i a continuació en Goku entrenant amb en Gohan de petit al costat de casa seu mentre la Xixi s'ho mira i les boles de drac els passen per davant. Es veu a continuació en Vegeta somrient, davant en Goku i llavors els dos comencen a lluitar. Hi ha una explosió i es veu en Krilin atacant un saibaiman i en Ten Shin Han atacant-ne un altre.

    Nota: a partir d'aqui, en funció de la saga, les escenes canvien i estan descrites a cada versió.

    Versió 1Edit

    Goku vs Vegeta Ànima de Drac.png

    En Vegeta contra en Goku

    (Després de la Part comuna) En Gohan apareixent des de dalt, amb una espasa, que "talla la pantalla" per la meitat i llavors es veuen de lluny i d'esquena, al planeta Namek, en Freezer amb en Zarbon i en Dodoria. Llavors, passa una ràfega de pols i es veu la cara del tirà. A continuació, en Goku activant l'Atac d'en Kaito i llavors el núvol kinton viatjant per sobre d'un mar de núvols.

    Després, es veuen en Goku amb l'atac d'en Kaito lluitant contra en Vegeta a la Terra. En Vegeta s'enfurisma i llança el Canó Galick, mentre que en Goku contraataca amb el Kamehameha. Els dos atacs xoquen, hi ha una potent explosió i llavors es veu en Goku que saluda i apareixen al seu costat en Ten Shin Han, en Gohan, en Cor Petit, en Krilin, en Yamcha i en Chaos.

    Versió 2Edit

    Goku vs Freezer Ànima de Drac.png

    En Goku contra en Freezer

    (Després de la Part compartida) En Gohan apareixent des de dalt, amb una espasa, que "talla la pantalla" per la meitat i llavors es veu la cara d'en Freezer, en la seva primera forma. Llavors, es transforma en la seva segona forma, la tercera i finalment la final. Llavors, es veu el núvol kinton viatjant per sobre d'un mar de núvols i a continuació en Goku i el tirà al Planeta Namek lluitant.

    Després d'alguns cops, en Freezer es transforma en la seva forma de 100% de poder i en Goku es transforma en superguerer i els dos combatents reprenen el combat. Llavors hi ha un esclat de llum daurada amb roques passant pel mig i finalment es veu en Goku que saluda i apareixen al seu costat en Ten Shin Han, en Gohan, en Cor Petit, en Krilin, en Yamcha i en Chaos.

    Versió 3Edit

    (Després de la Part compartida) Es veu la cara de l'A-19 a l'esquerra, llavors la de l'A-20 a la dreta. Després es ven en Vegeta transformant-se en superguerrer, en Trunks del Futur fent el mateix. A continuació es veu la cara de l'A-18 a l'esquerra immediatament la de l'A-17 a la dreta.

    Cor Petit vs A-17 Ànima de Drac.png

    En Cor Petit contra l'A-17

    Al Palau de Déu, en Gohan, transformat en Superguerrer de Màxim Poder i amb les robes d'en Cor Petit, està mirant com surt el sol. Després, es veu en Vegeta lluitant contra l'A-18 i en Cor Petit lluitant contra l'A-17, l'A-16 sent atacat per la cua d'en Cèl·lula Imperfecte, en Trunks del Futur atacant amb l'espasa transformat en superguerrer. Després, es veu en Goku superguerrer fugint d'uns rajos d'energia, per després enlairar-se i quan són a punt d'impactar-lo reflectir-los.

    A continuació es veuen en ràpida successió en Krilin, en Yamcha, en Ten Shin Han, en Cor Petit, en Vegeta i en Trunks del Futur i en Gohan. Finalment es veuen tots al Palau de Déu i en Goku apareix entre ells amb el canvi de lloc instantani i somriu.

    Versió 4Edit

    (Després de la Part compartida) Es veu la cara d'en Cèl·lula Imperfecte a l'esquerra. A continuació es ven en Vegeta transformant-se en superguerrer, en Trunks del Futur fent el mateix. Seguidament es veu la cara d'en Cèl·lula en la seva forma Semi-Perfecte a la dreta.

    Cèl·lula Anima de Drac.png

    En Cèl·lula a l'opening

    Al Palau de Déu, en Gohan, transformat en Superguerrer de Màxim Poder i amb les robes d'en Cor Petit, està mirant com surt el sol. Després, es veu en Vegeta lluitant contra l'A-18 i en Cor Petit lluitant contra l'A-17, l'A-16 sent atacat per la cua d'en Cèl·lula Imperfecte, en Trunks del Futur atacant amb l'espasa transformat en superguerrer. Després es veu en Cèl·lula en la seva forma perfecta, en Goku transformat en superguerrer de màxim Poder davant seu i comencen a lluitar.

    VideosEdit

    Bola de Drac Z kai - Opening 1 català01:22

    Bola de Drac Z kai - Opening 1 català

    La primera versió, corresponent a la Saga dels Saiyans

    Bola de Drac Z Kai - Opening Versió 201:22

    Bola de Drac Z Kai - Opening Versió 2

    La segona versió, corresponent a la Saga d'en Freezer

    Bola de Drac Z kai - Opening 3 català i Ales Cor02:17

    Bola de Drac Z kai - Opening 3 català i Ales Cor

    La tercera versió, corresponent a la Saga dels Androides + l'ending Les ales del cor

    Bola de Drac Z kai- Opening 401:20

    Bola de Drac Z kai- Opening 4

    La quarta versió, corresponent a la Saga d'en Cèl·lula

    Dragon Soul Versió 4 en 101:26

    Dragon Soul Versió 4 en 1

    Les quatre versions alhora (àudio japonès)

    Lletra de la Cançó Edit

    Japonès Kanji Japonès Rōmanji Català
    CANÇÓ
    Dokkan Dokkan ツイてる! DOKKAN DOKKAN tsuiteru Som-hi! Som-hi! Tenim sort, va!
    Dokkan Dokkan Paradise DOKKAN DOKKAN PARADISE Som-hi! Som-hi! Trobarem junts
    元気玉が弾け飛ぶぜ Go Go Let's do it Genkidama ga hajike tobu ze Go Go Let's do it! El màgic paradís, som-hi que allà trobarem la llibertat
    うごめくあやしいエナジー (エナジー) Ugomeku ayashī enajī (enajī) Vaig avançant, em sento lliure i sense por (i sense por)
    容赦はしないぜ 見てろよ Yōsha wa shinai ze mi tero yo Hi ha enemics, dificultats en la foscor
    命に代えても守るよ (守るよ) inochini kaete mo mamoru yo (mamoru yo) El meu poder si està unit amb el teu amor (el teu amor)
    愛する勇気を 強さに変えろ Aisuruyūki o tsuyo-sa ni kaero Ens fan més forts, tot ho guanyem amb la força del valor
    やり抜く気合で Yari nuku kiai de Lluitarem, tindrem la glòria
    ピンチを越えてく pinchi o koete ku I així, junts, farem història
    手強いヤツほど tegowai yatsu hodo Mai res no podrà aturar-nos
    わくわくもでっかいぜ WAKU WAKU modekkai ze La mort no ens espanta, triomfarem!
    Dokkan Dokkan チャンスさ DOKKAN DOKKAN chansusa Som-hi! Som-hi! Animem-nos!
    ラッキーの風に ビュンビュン乗って Rakkī no kaze ni byunbyun notte Volem junts amb el vent hem de mirar endavant!
    Dokkan Dokkan 明日も DOKKAN DOKKAN ashitamo Som-hi! Som-hi! Trobarem junts
    答えをもう 魂は知ってるのさ Kotae o mō tamashī wa shi~tsu teru no sa El màgic paradís, som-hi que allà trobarem la llibertat
    Dragon Soul! DRAGON SOUL! Ànima de drac!

    NavegacióEdit

    Música
    Openings i Endings
    Bola de Drac Bola de Drac Anem-la a buscar (op.) • Vull viure d'aventures (end.)
    Bola de Drac ZBola de Drac ZSon Gohan és el teu nom (op.) • Llum, Foc, Destrucció (op.) • We Gotta Power! (op.) • Protegit per les estrelles (end.) • We Were Angels (end.)
    Bola de Drac GTLogo BDGT.png Sempre em sento atret pel teu somriure (op.) • No paris de somriure (end.) • Que no ho veus! (end.) • Blue Velvet (end.) • Ens desfarem del present amb una metralleta rovellada (end.)
    Bola de Drac Z KaiLogo BDZ Kai.pngÀnima de Drac (op.) • Kuu-Zen-Zetsu-Go (op.) • Fight it out!! (op.) • Visc la vida com si s'acabés avui! (end.) • Les ales del cor (end.) • Estimat Zarathustra (end.) • Cor Pur (end.) • Oh Yeah!!!!!!! (end.) • Galaxy (end.) • Don't Let Me Down (end.) • Never give up!!! (end.)
    Bola de Drac SúperBola de Drac SúperChōzetsu ☆ Dynamic!! (op.) • Hello Hello Hello (end.) • Starring Star (end.) • Light Pink (end.) • Forever Dreaming (end.) • Yoka Yoka Dance (end.) • Chaofan MUSIC (end.)
    Altres Cançons
    Música de la sèrieSomiant en poder ser el millor del món Bola de DracSempre vas buscant les boles de drac Bola de DracComença el viatge Bola de DracExèrcit de la Cinta Vermella Bola de DracEsperit lluitador Bola de DracUn ocell se'n va volant Bola de Drac ZRegles de les Forces Especials Gineu Logo BDZ Kai.png
    Música de Pel·lículesPikkoro-san Da~isuki♡Ikusa (I-KU-SA)MarugotoKuchibue no Kimochi"Ya" na Koto ni wa Genki-Dama!!Tobikkiri no Saikyō tai Saikyō!Cha-La Head-Cha-La (Versió de FLOW)HERO ~ Kibou no Uta「F」Z no Chikai
    Música de VideojocsGatebreakerÀnima Enigmàtica

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori