Fandom

Bola de Drac Wiki

Anell d'en Broly

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Anell d'en Broly
En Krang amb el dispositiu
ブロリーのリング
Burorī no Ringu
Debut Bola de Drac Z: La batalla ardent
Aparicions Bola de Drac Z
Inventor Krang
Usuaris Broly; Paragus
Tipus Dispositiu de Control
Ús Restringir el poder d'en Broly
Color      (corona);      (joia)
Similars
  • Control de ment d'en Babidi
  • Corona Sagrada
  • L'Anell d'en Broly (ブロリーのリング , Burorī no Ringu) és un dispositiu creat per en Krang per tal de restringir el poder d'en Broly. En Broly porta encastat en la seva diadema, i el seu pare en porta un d'igual al dit.

    Ús Edit

    Broly controlat.png

    En Paragus controla en Broly

    S'utilitza per impedir que en Broly es transformi en Superguerrer Llegendari, però també provoca diversos canvis físics importants quan es transforma en Superguerrer; els seus cabells es tornen morats en comptes de daurats. Tot i així, els seus efectes desapareixen quan es treu la corona, com es veu al principi de Bola de Drac Z: El retorn d'en Broly.

    Segurament funciona a llargues distàncies, ja que en Broly encara estava sota el control d'en Paragus quan aquest va anar amb en Vegeta al Planeta Todokama per derrotar al Superguerrer Llegendari, cosa que els va costar mig dia. Segons en Paragus, a part de controlar en Broly aquest dispositiu fa que el poder d'aquest baixi fins a ser inferior al seu. Quan la corona d'en Broly es sobrecarrega, l'anell d'en Paragus emet una llum vermella i fa un soroll. La corona es trenca quan en Broly es transforma en Superguerrer Llegendari lluitant contra en Goku, a qui odia profundament.

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori