Fandom

Bola de Drac Wiki

Any 999

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Any 999
Precedit per: Any 998 Seguit per: Any 1000

Bola de Drac OnlineEdit

  • En Trunks del Futur, que ha esdevingut membre de la Patrulla del Temps, arriba amb la seva màquina del Temps i informa a tothom de l'existència d'en Miira i l'imminent perill que representa per a l'univers.
  • En Cor Petit comença la seva investigació sobre les circumstàncies inusuals al voltant de la Terra i descobreix les forces de l'Exèrcit dels Calçotets Vermells, les restes dels soldats d'en Freezer, en paella i l'exèrcit d'en Miira.
  • En tornar de la seva investigació, en Cor Petit informa en Dende i companyia sobre en Miira, que representa una amenaça per a la Terra. No obstant això, s'adona que en aquell moment, no hi ha un guerrer que pugui enfrontar-se a aquesta nova amenaça.
  • Amb l'esperança que un salvador aparegui entre els terrícoles, en Dende reactiva les boles de drac.
    • En Dende crea diversos conjunts de boles de drac, més febles que les originals, amb l'esperança que els joves guerrers es beneficiaran mentre competeixen per aconseguir-les. La presència de diversos conjunts permet a guerrers de diversos nivells d'habilitat tenir una esperança real de reunir les set. Temorós que siguin explotades, en Dende limita el seu poder, cosa que restringeix els desitjos que es poden demanar.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori