Fandom

Bola de Drac Wiki

Arc d'en Buu

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Núvol Kinton revés.png
Aquest article és un esbós
Núvol Kinton.png
, ja que falta completar el resum

Tu pots ajudar a Bola de Drac Wiki a millorar-lo per tal de completar Arc d'en Buu.

Arc d'en Buu

Alguns personatges de l'Arc d'en Buu

El poster de l'arc a Kai

Informació
Temporada: Bola de Drac Z.i Logo BDZ Kai.png
Episodis: Episodi 195 a 291 (Z)
Episodi 99 a 159 (Kai)
Capítols:
Volums:
Nº de sagues: 6
Any estrena a Japó: • 1993-1996 (Z)
• 2014-2015 (Kai)
Any estrena a Catalunya:
Cronologia dels Arcs
Anterior Següent
L'Arc d'en Buu és el quart i últim arc de Bola de Drac Z.

SaguesEdit

L'Arc d'en Buu està dividit en sis sagues:

ResumEdit

El Torneig de l'Altre MónEdit

Els Quatre Reis.png

Els Quatre Reis

En Goku va amb en Kaito al Planeta del Gran Kai a on es celebrarà un torneig d'Arts Marcials i qui guanyi podrà rebre classes del Gran Kai en persona. A l'Infern en Freezer, en Cèl·lula i en Cold però en Goku i en Paikuhan, un guerrer de l'altre Món, hi van i els derroten.
Goku vs Paikuhan.jpg

Goku vs Paikuhan

El Torneig, tant en Goku com en Paikuhan arriben a la final, on lluiten entre ells. El combat és molt intens i emocionant, però tots dos acaben sent desqualificats per tocar el sostre de l'estadi.

El Gran Guerrer del VentEdit

Article Principal: Saga del Gran Guerrer del Vent
Kaito Goku i Baba.png

En Goku comunicant la notícia del seu retorn

A la Terra, set anys després dels Jocs d'en Cèl·lula, en Gohan va a l'institut de Ciutat Satan i ha de fer un esforç per no delatar les seves habilitats. Com que vol combatre el crim, la Bulma li fa un vestit i ell el Gran Guerrer del Vent. No obstant, la Videl, la filla d'en Satan, l'acaba descobrint.

A canvi de no revelar el seu secret, la noia obliga al seu company de classe a participar al 25è Torneig Mundial d'Arts Marcials a més de ensenyar-li a volar. En Gohan va a demanar consell a la Bulma, ja que no pot dur el casc. Mentre és allà, en Vegeta diu que també participarà i en Goku des de l'altre món els diu que també ho farà, ja que té permís per estar-se un dia a la Terra. En Gohan comunica la notícia a amics i familiars i en Krilin, l'A-18 i en Cor Petit també s'apunten al torneig.

Goku i Baba.png

En Goku torna a la Terra

En Gohan i en Goten comencen a entrenar-se i el noi se sorprèn que el seu germà petit pugui transformar-se en superguerrer. A més, en Trunks, el fill d'en Vegeta, també té la capacitat i, com el seu amic Goten, també participarà al torneig. En Gohan també ensenya al seu germà i a la Videl a volar.

Finalment, el dia del torneig arriba i en Goku es troba amb els seus amics. En Goten i en Trunks, per la seva edat, han de participar a la divisió infantil. Mentre, tots els Guerrers Z que participen al torneig aconsegueixen arribar fàcilment a les rondes finals.

Comença el Gran Torneig MundialEdit

Article Principal: Saga del Gran Torneig Mundial
Goten vs Trunks.jpg

Goten vs Trunks

Comença el Torneig Mundial, amb la divisió infantil, i amb facilitat en Goten i en Trunks aconsegueixen arribar a la final, on s'han d'enfrontar l'un contra l'altre. Al final, després d'un gran combat, en Trunks aconsegueix guanyar. Com a premi, en Trunks té dret a enfrontar-se a en Satan, però l'home té por al veure el poder del nen. Al final, es deixa guanyar i queda com tot un campió.

Després de dinar, en Goku i companyia es dirigeixen a l'estadi quan troben a dos individus estranys que semblen conèixer en Goku.

El mag Babidí i les forces del malEdit

Article Principal: Saga d'en Babidí

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori