Fandom

Bola de Drac Wiki

Arc d'en Goku

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Arc d'en Goku

Arc d'en Goku/Arc d'en Pilaf
Alguns personatges de l'Arc d'en Goku
Informació
Temporada: Bola de Drac
Episodis: De l'Episodi 1 fins al 28
Capítols:
Volums:
Nº de sagues: 2
Any estrena a Japó: 1986
Any estrena a Catalunya: 1990
Cronologia dels Arcs
Anterior Següent
L'Arc d'en Goku o també conegut com a Arc d'en Pilaf és el primer arc de Bola de Drac.

SaguesEdit

L'Arc d'en Goku està dividit en dues sagues:

Breu ResumEdit

A la recerca de les Boles de DracEdit

Article Principal: Saga de la recerca de les 7 Boles de Drac
Trobada Goku i Bulma.jpg

Primera trobada entre en Goku i la Bulma

En Son Goku, un nen amb cua que viu tot sol a la muntanya, coneix a la Bulma, una jove que busca les llegendàries boles de drac. La noia convenç a en Goku perquè l'acompanyi en la seva recerca. Pel camí coneixen a molts personatges, com l'Ulong, un porc que pot canviar de forma durant cinc minuts, en Yamcha, un bandit que té vergonya a parlar amb noies i el seu millor amic Puar, un gat amb la mateixa habilitat que l'Ulong, el Follet Tortuga, un ancià mestre de les arts marcials... i també alguns enemics, com en Pilaf, que també vol les boles de drac. Els persegueix i finalment aconsegueix les boles, però per sort, no aconsegueix fer realitat el seu desig de dominar el món.

El 21è Torneig Mundial de les Arts MarcialsEdit

Article Principal: Saga del 21è Torneig d'Arts Marcials
Goku vs Jackie Chun.png

En Goku contra en Jackie Chun

Després d'aquesta aventura, en Son Goku, tal com havia pactat amb el Follet Tortuga, va a entrenar-se amb ell. Allà es presenta un noi baixet i calb, en Krilin, que també vol entrenar-se amb el mestre. Després de l'entrenament, el mestre inscriu als seus dos deixebles al torneig mundial d'arts marcials. Tant en Goku com en Krilin fan un bon paper al torneig i fins i tot arriben a la fase final, però en Goku és l'únic que aconsegueix arribar fins a la gran final. Allà s'ha d'enfrontar a en Jackie Chun, que no és altre que el mestre Follet Tortuga disfrassat. La batalla és molt igualada entre els dos combatents, però al final, en Jackie és el que acaba guanyant el torneig.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori