Fandom

Bola de Drac Wiki

Arc del Súper A-17

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Arc del Súper A-17
Super A-17.jpg
Informació
Temporada: Logo BDGT.png
Episodis: De l'Episodi 41 fins al 47
Capítols:
Volums:
Nº de sagues:
Any estrena a Japó: 1997
Any estrena a Catalunya:
Cronologia dels Arcs
Anterior Següent
L'Arc del Súper A-17 és el tercer arc de Bola de Drac GT.

ResumEdit

Forat Terra-infern.jpg

El forat entre la Terra i l'Infern

Després de la derrota d'en Baby, el Dr. Gero i el Dr. Mu es coneixen a l'infern i planegen venjar-se d'en Goku creant un nou A-17. Després fan un portal que connecta la Terra amb l'infern i molts dels dolents amb els que havien lluitat en Goku i companyia s'escapen, però són derrotats fàcilment.

En Goku és convocat a l'infern, ja que li van dir que si hi anava sabria què passaria, però tot era una trampa per deixar-lo tancat allà. A l'infern, en Goku es retroba amb en Freezer i en Cèl·lula, que s'han aliat per fer-li front, però en Goku és capaç de derrotar als dos amb facilitat.

Fusió dels A-17.png

Els dos A-17 a punt de fusionar-se

A la Terra, els dos A-17s es fusionen en el Súper A-17. Aquest androide és molt més poderós que cap dels anteriors i és capaç de derrotar a tots els Guerrers Z sense esforç. Finalment, gràcies a la intervenció d'en Cor Petit (des de l'infern) i d'en Dende (des del Palau de Déu). aconsegueixen reobrir el portal i tornar en Goku a la Terra.

Llavors, va a enfrontar-se al poderós androide, però en Goku es veu obligat a transformar-se en Superguerrer de Fase 4.

El combat és força igualat, però el Súper A-17 és capaç d'absorbir els atacs de ki que li llança en Goku i transformar-ho en energia pròpia. Llavors, en Goku decideix provar la capacitat d'absorció del seu rival i li llança un Kamehameha x10. Però l'androide és capaç d'absorbir aquest poderosíssim atac, el més fort d'en Goku. En Goku està desesperat, i prova d'autodestruir-se, però cap dels dos mor, ja que l'androide absorbeix part de l'explosió i de l'energia d'en Goku, fent que no pogués autodestruir-se.

Mort Super A-17.jpg

La destrucció del Súper A-17

Quan tot sembla perdut, l'A-18, després de que el seu germà matés en Krilin al estar controlat pels doctors malvats, arriba al terreny de combat i s'enfronta al Súper A-17. Comença a llançar-li una ràfega d'energia i l'androide les absorbeix, però gràcies a això, en Goku s'adona que mentre està absorbint no pot atacar ni defensar-se, de manera que l'ataca amb el Puny del Drac i el travessa. Finalment, llança un kamehameha i el destrueix.

Poc després, arriben al camp de batalla la Xixi, la Videl, la Bra i la Bulma i informen de que la Terra està molt inestable, amb inundacions, erupcions i terratrèmols. Llavors, decideixen buscar les boles de drac després de que en Trunks hagi arreglat en Giru. Quan les troben, totes estan esquerdades, però tot i així decideixen invocar al Drac Sheron. Però de les boles en surt un drac completament diferent, de color blau fosc i fet de fum.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori