Fandom

Bola de Drac Wiki

Arlians

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Arlians
Arlians
Planeta Natal Planeta Arlia
Alçada Mitja Més alts que la mitjana dels Saiyans
Dieta Fruita[1] i els uns als altres[2]
Saviesa Sapient
Estatus actual Extingits

Els Arlians eren una espècie insectoide del Planeta Arlia. El planeta i la raça només apareixen a l'anime durant la Saga de l'Entrenament, a l'episodi "Es desperten els guerrers de l'espai, els més forts de l'Univers! "

Descripció Edit

Els Arlians eren una espècie insectoide, tenien antenes, el seu color de pell varia segons el sexe: si són del sexe femení és rosada si són del sexe masculí és gris. Com també es va veure són tots espadatxins.

Habilitats i PodersEdit

Els Arlians són bons guerrers, però molt inferiors als Saiyans. Són capaços de disparar raigs d'energia des de la seva boca.

A Bola de Drac Z: The Anime Adventure Game, els Arlians tenen un poder d'entre 100 i 250 unitats.

Història Edit

Arlians presoners.png

Arlians presoners

Els Arlians són una raça insectoide que vivien Planeta Arlia, on hi ha una dictadura per part del Rei Moai. La seva extinció va tenir lloc durant el viatge dels Saiyans Nappa i Vegeta cap al planeta Terra, en una petita parada que van fer (només a l'anime). El planeta es troba en molt mal estat, en ruïnes, de manera que els Saiyans no podrien vendre'l.

En Vegeta i en Nappa són duts a la presó, però van alliberar-se i van matar al Rei Moai, que tiranitzava al seu poble. Irònicament, els Arlians veien als Saiyans com a herois, però poc després van destruir el planeta .

Arlians ConegutsEdit

ReferènciesEdit

  1. El Rei Moai és vist menjant fruita
  2. El Yetti, un Arlian mutant gegant és caníbal

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori