Fandom

Bola de Drac Wiki

Bella Dorment

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Bella Dorment
En Goku troba la Bella Dorment
ねむり姫
Nemuri Hime
Debut Bola de Drac: La Bella Dorment al Castell del Mal
Aparicions Bola de Drac
Tipus Joia
Color      i     
Similars
  • Rubí de Sang
  • La Bella Dorment (ねむり姫, Nemuri Hime) és un diamant que hi havia al Castell del Mal a la pel·lícula Bola de Drac: La Bella Dorment al Castell del Mal.

    AparençaEdit

    La joia és un diamant enorme, amb diverses cares totes del mateix tamany. És transparenta, però d'un color blavosa.

    HistòriaEdit

    Llegenda Bella dorment.png

    La joia tal com apareix en un llibre

    Es diu que fa molts anys una noia molt bonica va ser capturada pels dimonis i va caure sota un encanteri de son permanent. Anys més tard, quan en Goku i en Krilin volien ser entrenats pel Follet Tortuga, el mestre va demanar-los que li duguessin la noia, coneguda com la Bella Dorment, com a pagament per les seves ensenyances. Paral·lelament, la lladre Launch, sabent la veritable naturalesa de la joia, també va decidir anar al Castell del Mal i robar-la.

    Al final, aconsegueixen trobar la Bella Dorment, que per sorpresa dels nois era una joia. El propòsit del dimoni que la custodiava, en Llucifer era fer servir aquest diamant per donar energia al Canó del Castell del Mal i així destruïr el Sol, per tal de viure en una foscor eterna. Tot i això, gràcies a en Goku, el pla va fallar, l'explosió del canó va acabar amb el dimoni i possiblement també amb la joia.

    CuriositatsEdit

    • A la vida real, la Bella Dorment és un conte per a nens en què una noia queda adormida a causa d'un malefici i no es despertarà fins al cap de cent anys, quan un príncep li faci un petó d'amor.

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori