Fandom

Bola de Drac Wiki

Bola Genki reflexada

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Bola Genki Reflexada
Krlin Bola Genki 2.pngSon Gohan Bola Genki.png
合体元気玉
Gattai Genki Dama
Noms
alternatius
Bola Genki Combinada
Debut Anime:Ataca, Krilin ! La bola genki plena d'esperança!
Manga: Les esperances d'un planeta
Aparicions Bola de Drac Z
Inventor Goku, Krilin i Son Gohan
Usuaris Goku, Krilin i Son Gohan
Tipus Esfera d'energia
Color     ,      i     
Tècniques semblants Bola Genki
La Bola Genki reflexada o Bola Genki Combinada (合体元気玉, Gattai Genki Dama) és un atac combinat a tres bandes utilitzat per en Goku, en Krilin i en Son Gohan. És una de les variants de la Bola Genki.

Ús Edit

Quan en Goku és derrotat per en Vegeta transformat en Ozaru i està estirat a terra, dóna tota l'energia necessària per fer la Bola Genki a en Krilin. Quan en Krilin transforma l'energia en una esfera, la llança al rival. Com aquest aconsegueix esquivar-la, en Son Gohan la redirigeix i aquesta impacta contra el rival, causant-li un gran dany.

Història Edit

En Goku, en Krilin i en Son Gohan l'utilitzen durant el combat contra en Vegeta. Mentre en Son Gohan lluita contra en Vegeta, en Goku (estirat a Terra malferit per l'atac d'en Vegeta com a Ozaru) dóna tota l'energia a en Krilin. Mentre en Vegeta es dirigeix a atacar en Son Gohan, en Yajirobai li crida a en Krilin que s'afanyi a atacar i llavors en Krilin llança la bola. Però en Vegeta sent els crits i esquiva l'atac. Tot i així, en Son Goku parla telepàticament amb en Son Gohan i el jove guerrer la reflexa cap a en Vegeta que rep l'atac de ple. Tot i així, en Vegeta aconsegueix sobreviure i, malferit, segueix el combat.

Aparició als Videojocs Edit

El nom de Bola Genki reflexada va ser inventat a la saga de Raging Blast, com a super atac en equip d'en Goku, en Krilin i en Son Gohan; els tres han d'estar al mateix equip, i en Goku ha de ser derrotat perquè l'atac es pugui dur a terme. També es pot utilitzar amb només en Krilin i en Son Goku. En aquests jocs, la Bola Genki reflexada pot derrotar a qualsevol enemic, independentment de la salut que tingui (només és necessari que l'atac colpegi a l'enemic). Abans dels jocs de Raging Blast, a Bola de Drac Z: Budokai Tenkaichi 3, la tècnica s'anomena simplement Bola Genki, i és utilitzada per en Goku, ja que és el seu atac definitiu.

En Goku també pot utilitzar aquest atac a Bola de Drac Z: W Bakuretsu Impact, i qualsevol membre dels Guerrers Z la pot desviar, incloent-hi en Son Gohan, en Krilin o en Yamcha.

Galeria Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori