Fandom

Bola de Drac Wiki

Bola de Drac: Bouken Especial

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Bola de Drac Bouken Especial.png

Bola de Drac: Bouken Especial

Bola de Drac: Bouken Especial (ドラゴンボール 冒険SPECIAL; lit. "Bola de Drac: Aventura Especial") és una revista d'una sola publicació sobre Bola de Drac. Va ser llançada el 18 de novembre de 1987 amb una edició especial de desembre de la Shonen Jump.

ContingutEdit

Bola de Drac: Bouken Especial és essencialment la primera guia dedicada a Bola de Drac i la única revista especial de Bola de Drac relacionada amb l'anime. Va ser llançat el dia l'episodi "El gran Torneig Mundial d'Arts Marcials" es va estrenar i cobreix des de l'inici del manga fins al capítol 146, al mig de la Saga d'en Satanàs Cor Petit.

Robes Bulma.jpg

La Bulma vestida com diferents personatges

El Bouken Especial és la font de gran part de la informació de personatges extra que més tard van ser incorporats al Daizenshuu 7. El llibre cobreix una àmplia gamma de temes, tal com secrets de Bola de Drac, especialment informació de fons sobre els personatges, el procés de creació del manga en general, i fins i tot la vida amorosa d'Akira Toriyama.

A més conté reimpressions de Dragon Boy i Les aventures de les aventures de Tongpoo, dues publicacions d'un sol volum que van ser utilitzades com a prototips per a Bola de Drac. Inclou també jocs, un cop d'ull a l'Ulong i en Puar en els seus dies d'escola i Preguntes i Respostes (Q&A) amb Akira Toriyama.

NavegacióEdit

Llibres de Dades de Bola de Drac
Bouken EspecialBDZ Especial AnimeBDZ Especial Anime Vol. 2BDZ Pel·lícula 12BDZ Pel·lícula 13Toriyama - El Món (x5) • Daizenshuu (x10) • Arxius Perfectes GT (x2) • Dragon Ball LandmarkDragon Ball ForeverTenkaichi DensetsuSon Goku DensetsuGuies Súper Emocionants (x2) • Bola de Drac UranaiEl Guerrer DauratCol·lecció de Batalla Extrema (x2) • Chōzenshū (x4) • Guia oficial de La Batalla dels DéusChōgashūBola de Drac Volum "F"Guia d'inici de Bola de Drac Súper

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori