FANDOM

Núvol Kinton revés.png
Aquest article és un esbós, està mal redactat o està incomplet
Núvol Kinton.png

Tu pots ajudar a Bola de Drac Wiki a millorar-lo per tal de completar-lo.

Logo Llarg BDGT.png

Bola de Drac GT

Bola de Drac GT (ドラゴンボールGT, Doragon Boru Ji Ti (GT significa "Grand Tour", Gran viatge en català)) és la seqüela de l'anime Bola de Drac Z, creat per l'estudi d'animació japonesa Toei Animation Company. Bola de Drac GT és la sèrie més curta de tot Bola de Drac, ja que només té 64 episodis, a diferència de Bola de Drac Z, que en té 291 i Bola de Drac que en té 153.) Originàriament només comptava amb 40 episodis (fins a acabar la Saga d'en Baby, però la sèrie va seguir uns altres 24 episodis, a més de l'especial de televisió Bola de Drac GT: El llegat d'un Heroi.

HistòriaEdit

La sèrie segueix les aventures d'en Goku, que és convertit en nen al principi de la sèrie per les Boles de Drac de l'estrella negra que hi havia al Palau de Déu. Llavors, per tal ha de partir a recuperar les boles de drac, ja que si no ho fa en el plaç d'un any, la Terra explotarà. La primera meitat de la sèrie es centra en la recerca que fan en Goku, la Pan i en Trunks, mentre que la segona part ja hi apareixen més la resta de personatges de Bola de Drac i Bola de Drac Z. És la única sèrie que no es basa directament en la història original de l'Akira Toriyama.[1] La sèrie segueix les aventures dels Guerrers Z contra enemics molt més poderosos que abans, com en Baby, en Super A-17 i els Dracs Malignes.

Aceptació del públicEdit

En general, Bola de Drac GT va rebre crítiques negatives i no va agradar massa als fans de la sèrie, ja que hi havia força errors que contradeien l'estipulat per l'Akira Toriyama a Bola de Drac i Bola de Drac Z.

ReferènciesEdit

  1. Arxius Perfectes de Bola de Drac GT, 1997

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori