FANDOM

Núvol Kinton revés
Aquest article és un esbós, està mal redactat o està incomplet
Núvol Kinton

Tu pots ajudar a Bola de Drac Wiki a millorar-lo per tal de completar-lo.

Bola de Drac SD

El primer volum de Bola de Drac SD en català

Bola de Drac SD (ドラゴンボールSD, Doragon Boru SD) és un manga spin-off de Bola de Drac, escrit per en Naho Ooishi, l'autor de la majoria dels spin-off de Bola de Drac que s'han fet.

VisióEdit

Anunci BDSD

L'anunci de la publicació de Bola de Drac SD

Bola de Drac SD és una reedició del manga de Bola de Drac, amb gràfics SD i simplificant el text per tal de que sigui apte pels més petits.. VA començar-se a publicar al desembre del 2012, a la revista Saikyō Jump, que conté diverses històries spin-off de diferents sèries de manga com Naruto, Katekyo Hitman Reborn, Toriko, Bleach, i One Piece. Els primers quatre capítols de Bola de Drac SD van cobrir ràpidament la història principal de la sèrie, passant des de que en Goku era petit a la Batalla de Namek, i llavors als Jocs d'en Cèl·lula i la Saga d'en Buu. A partir del Capítol 5, l'autor va decidir reiniciar la serie des del principi i mensualment els capítols anaven seguint la història original del manga, fent referències comiques a events posteriors.
Anunci publicació SD

Bola de Drac SD anunciat per al següent mes

El primer volum de Bola de Drac SD va ser el 4 d'abril de 2013 [1] i conté els nou primers capítols de la Segona Temporada (capítols 5 a 13). El segon volum es va publicar el 4 d'abril de 2014 i conté els capítols 14 a 22, a més dels dos primers capítols especials (Capítol Bonus 1: La Batalla dels Déus SD i el Capítol Bonus 2), a més d'una carta d'en Goku petit per al joc d'arcade Bola de Drac Heroes.

Temporada 1Edit

Capítol 1Edit

BDSD capítol 1

La portada del Capítol 1

Aquesta història és un relat còmic de la formació d'en Goku i en Krilin de amb el Follet Tortuga. L'Avi Gohan va deixar una carta per en Goku perquè anés a trobar al mestre Roshi, cosa que el noi va fer en un parell de panells amb el núvol kinton. No obstant això, en Krilin hi era abans que ell i Goku no va reconèixer al mestre, fent que el propietari anterior del núvol fos probablement una altra persona, com l'avi Gohan.

Principals diferències

  • En Goku es troba amb la tortuga per primera vegada a la illa, pensant-se que és el Follet Tortuga.
  • En Goku pensa que el Follet Tortuga també és deixeble de tortuga i el mestre no sap el que en Goku vol quan arriba.
  • Després d'alguns gags, van directament a la Illa d'Entrenament. No hi ha esment a les càpsules ni de la Launch.
  • En lloc de la recerca d'una roca al manga, és una supervivència d'un mes de la selva.
  • El Kamehameha debuta quan el mestre destrueix un volcà en erupció a l'illa d'entrenament.
  • En Krilin no és hostil a en Goku a l'illa de Formació, sent amable, des de gairebé el començament.
  • En Krilin és capturat per un pterodàctil i en Goku utilitza el Kamehameha per primera vegada per salvar al seu amic.

Capítol 2Edit

Temporada 2Edit

Capítol 5Edit

Capítol Bonus 1: La Batalla dels Déus SDEdit

És un epecial de 12 pàgines de Bola de Drac SD publicat a la Saikyo Jump el 4 de març de 2013 i està basat en el principi de la pel·lícula Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus, estrenada el 30 de març 2013.

HistòriaEdit

En Goku és al planeta d'en Kaito amb en Kaito i en Bombolla. El déu està inquiet, ja que ha detectat que en Bills s'ha despertat del seu llarg son. En Goku li demana que passa i en Kaito li explica que per tal de mantenir l'equilibri de l'univers, hi ha déus de la Creació i déus de la Destrucció. Llavors, diu que en Bills és un d'aquests últims, quan s'adona que el Déu és darrere seu amb en Whis. El Déu de la Destrucció li diu a en Kaito que fa que no es veien i que és allà perquè té negocis amb el Saiyan (en Goku). Llavors li demana a en Goku si ha sentit a parlar sobre la profecia del Superguerrer Déu, però en Goku li diu que sap molt poques coses de la seva raça. En Kaito tampoc ha sentit a parlar d'aquesta profecia.

Goku SG3 derrotat SD

En Goku en tercer nivell derrotat per en Bills

Per suggeriment d'en Whis, en Bills decideix marxar per anar a veure al príncep dels Saiyans, en un planeta anomenat Terra. Abans de marxar però en Goku li demana si pot lluitar contra ell, ja que sap que en Bills és molt poderós. El Déu hi accedeix i li diu que ataqui amb tot el seu poder, a la qual cosa en Goku es transforma en Superguerrer de nivell 3. En Whis es sorprèn una mica, però en Bills ni s'immuta, cosa que sorprèn al Saiyan. Llavors, el guerrer de l'espai va a tota velocitat a donar-li un cop de puny al seu rival i hi ha una gran explosió. Quan el fum es dissipa, es veu com en Bills ha aturat el cop de puny d'en Goku sense cap mena d'esforç. Llavors dóna un copet al front d'en Goku, que l'envia volant tros enllà. A continuació, en Bills i en Whis van a la Terra a buscar en Vegeta, mentre en Goku està fora de combat i en Kaito i en Bombolla estan amb la boca oberta de la sorpresa. Llavors, en Kaito s'adona que ràpidament ha d'advertir a en Vegeta de la nova amenaça.

A la Terra, els guerrers Z i els seus amics són a la Corporació Càpsula celebrant l'aniversari de la Bulma. En Krilin demana quants anys fa, però ella contesta amb un "Calla!", mentre en Vegeta murmura que cada any és el mateix. Llavors, la Bulma diu que "a SD, jo sempre sóc una joveneta de 16!", al que en Krilin protesta dient que si allò fos real, ell només en tindria 13. Llavors, en Kaito es posa en contacte telepàticament amb en Vegeta i li explica la situació, dient que no faci enfadar en Bills, ja que sinó aquest destruiria tota la galàxia. En Vegeta està espantat, especialment perquè veu que les persones que hi ha al seu voltant s'ho estan passant bé i no saben que hi uha una nova amenaça. En Krilin està jugant amb la seva filla, en Cor Petit està cantant al karaoke (per al disgust d'en Goten i en Trunks) i tothom brinda a la salut de la Bulma. En Vegeta mira al seu voltant i veu en Bills descansant en una gandula prop seu. Llavors, s'adona que en Kaito no estava exagerant: en Bills és realment una gran amenaça. Llavors, en Bills pregunta a en Vegeta sobre si coneix el Superguerrer Déu i el príncep dels Guerrers de l'Espai repeteix les paraules per ell mateix, molt sorprès. El capítol s'acaba amb una nota als lectors dient que si volen conèixer la continuació, hauran d'anar a veure-ho amb els seus propis ulls al cinema.

BdDSD pag1
BdDSD pag2
BdDSD pag3
BdDSD pag4
BdDSD pag5
BdDSD pag6
BdDSD pag7
BdDSD pag8
BdDSD pag9
BdDSD pag10
BdDSD pag11
BdDSD pag12

GaleriaEdit

PersonatgesEdit

Goku SD
En Goku a Bola de Drac SD
Goku SSJ SD
En Goku com a superguerrer a Bola de Drac SD
Son Gohan SSJ SD
En Son Gohan com a superguerrer a Bola de Drac SD
Son Gohan SG2 SD
En Son gohan com a superguerrerr de segon nivell a Bola de Drac SD
Follet Tortuga SD
El Follet Tortuga a Bola de Drac SD
Satan SD
En Satan a Bola de Drac SD
Ox Satan SD
L'Ox Satan a Bola de Drac SD
Oolong SD
L'Oolong a Bola de Drac SD
Iamxa SD
En Iamxa a Bola de Drac SD
Krilin SD
En Krilin a Bola de Drac SD
Buu petit SD
El Buu petit a Bola de Drac SD
Buu Gras SD
El Buu gras a Bola de Drac SD
Cèl·lula forma 1 SD
El Cèl·lula imperfecte a Bola de Drac SD
Cèl·lula forma 2 SD
En Cèl·lula semi-perfecte a Bola de Drac SD
Cèl·lula forma 3 SD
En Cèl·lula perfecte a Bola de Drac SD
Saibaman SD
Un Saibaman a Bola de Drac SD
Freezer forma 1 SD
En Freezer en la seva 1º forma a Bola de Drac SD
Freezer forma 4 SD
Jakie Chun SD
El Follet Tortuga com a Jakie Chun a Bola de Drac SD
Goku petit SD
En Goku de nen a Bola de Drac SD
Lanx dolenta SD
La Lanx dolenta a Bola de Drac SD
Ranfan SD
La Ranfan a Bola de Drac SD
Rei xapa SD
El Rei Xapa a Bola de Drac SD
Drac Shenron SD (1)
El drac Shenron apareixent a Bola de Drac SD
Drac Shenron SD (2)
El drac Shenron concedint un desig a Bola de Drac SD
Bills SD
En Bills a Bola de Drac SD
Whis SD
En Whis a Bola de Drac SD
Goku SGD SD
En Goku com a superguerrer Déu a Bola de Drac SD

ReferènciesEdit

  1. Llançaments de manga de Shueisha a l'abril

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori