Fandom

Bola de Drac Wiki

Bon Para

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Bon Para
En Bon Para
Informació
Sexe Sexe Masculí Masculí
Primera aparició "El poder d'uns bigotis: fins i tot en Son Goku queda fora de combat"
Apareix a Logo BDGT.png
Ocupació Mercenari
Afiliació Culte del Déu Luud
Família
  • Don Para (germà)
  • Son Para (germà)
  • Doblatge japonès Yukitoshi Hori
    En Bon Para (ボンパラ, Bonpara) o Bon Parà és un dels Germans Para Para, juntament amb en Don Para i en Son Para.

    AparençaEdit

    Bon Para roba bola de drac.png

    En Bon Para robant la bola de drac com un Gelboià

    És un home alt i musculós de de pell blava. Té el cap allargat i els ulls vermells. Va vestit amb una granota vermella, que li cobreix el cap. Duu una armadura, que fa música. A sota de l'armadura duu una samarreta de tirants de color rosa i porta canalleres i un cinturó daurats.

    PersonalitatEdit

    És decidit i atrevit. És el que dóna les ordres als seus germans, tot i que algunes vegades és força ingenu. També és poruc, ja que es va espantar al veure els Mumes i quan el Déu Luud va convertir-lo en nina.

    Habilitats i PodersEdit

    Ball Para Para.png

    Els germans Para Para ballant

    No és gaire fort físicament però gràcies a la seva armadura, i juntament amb les dels seus germans, és capaç de fer ballar fins a l'esgotament màxim als seus rivals, moment que aprofita per atacar-los. Té habilitats telepàtiques, ja que va comunicar-se amb en Goku d'aquesta manera alhora de derrotar en Luud.

    HistòriaEdit

    Saga de les Boles de Drac de l'Estrella NegraEdit

    Després de que en Goku, la Pan, en Giru i en Trunks aconsegueixin la bola de drac de sis estrelles al Planeta Gelbo, en Bon Para, que s'ha fet passar per un Gelboià, els la roba i fuig amb els seus germans. Els terrícoles els persegueixen, però són conduïts a l'asteroide Beehay, on habiten els Mumes.[1]

    Germans Para nines.png

    Els Germans Para Para convertits en nines

    Després d'anar al Planeta Luud, el cardenal Mutchy Mutchy els diu que els Saiyans encara tenen una altra bola de drac, de manera que tornen a l'asteroide a buscar-la. Es troben als terrícoles i amb les armadures els fan ballar, però "gràcies" als Mumes perden el control dels terrícoles per accident la Pan va amb la seva nau espacial fins al Planeta Luud. En Goku i en Trunks obliguen als germans a rebel·lar on ha anat la nau i per accident aquests ho rebel·len. Llavors, tots van cap al planeta a rescatar la Pan.

    Després de la derrota a mans d'en Trunks, en Bon Para juntament amb els seus germans són convertits en nines i absorbits dins del cos d'en Luud.[2] Llavors ell i els seus germans, des de dins de la màquina mutant, ajuden en Goku i la Pan a sincronitzar-se per atacar alhora des de dins i des de fora el punt feble de la màquina mutant i destrossar-la.[3]

    Saga dels Dracs MalignesEdit

    Germans Para Bola Genki.png

    Els Germans para Para contribuint a la Bola Genki

    En Bon Para no apareix a la sèrie fins la Saga dels Dracs Malignes, al final de Bola de Drac GT, on respon a la súplica d'en Goku de donar energia per a la Bola Genki Universal per acabar amb l'Omega Shenron. Ell, juntament amb els seus germans i membres del Culte del Déu Luud aixequen els braços cap al cel i donen la seva energia.[4]

    ReferènciesEdit

    1. Bola de Drac GT - Episodi 9, Han robat la bola! En Goku cau en un parany
    2. Bola de Drac GT - Episodi 11, Maledicció de Luud! La Pan convertida en una nina
    3. Bola de Drac GT - Episodi 14, La sincronia perfecta: l'estratègia contra en Luud
    4. Bola de Drac GT - Episodi 63, Un victòria meravellosa! En Son Goku salva l'univers

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori