Fandom

Bola de Drac Wiki

Botamo

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Botamo
En Botamo
Informació
Sexe Sexe Masculí Masculí
Primera aparició • Manga: "Els guerrers del Sisè Univers"
• Anime: "Comença l'enfrontament! Tothom cap al "Planeta sense Nom!""
Apareix a Bola de Drac Súper
Afiliació Equip de l'Univers 6
Doblatge japonès Yasuhiro Takato
En Botamo (ボタモ, Botamo) és un guerrer de l'univers 6 que forma part de l'equip d'en Champa.

AparençaEdit

Botamo.png

En Botamo

En Botamo és semblant un ós sense pèl, amb la pell brillant i de color groc. AL final de l'esquena té una petita cua. Té el nas marró i uns ulls petits. Duu una brusa sense mànigues vermella i canalleres i botes del mateix color.

PersonalitatEdit

En Botamo està molt orgullós de la seva força i no li agrada que el superin.

Habilitats i PodersEdit

En Botamo és un dels personatges més forts de l'univers 6. Al primer combat del Torneig d'en Bills i en Champa li toca lluitar contra en Goku. Té dificultats per colpejar al seu rival quan aquest comença a córrer pel ring. Quan en Goku es posa seriós en Botamo és superat clarament, però no és derrotat i s'aixeca de nou. El seu cos és molt resistent i elàstic, fent que els atacs físics no l'afectin. A més, té molta resistència i no es cansa fàcilment.

HistòriaEdit

Bola de Drac SúperEdit

Saga d'en ChampaEdit

Article Principal: Saga d'en Champa
Goku vs Botamo.png

En Goku contra en Botamo

En Botamo és un membre d'una raça extraterrestre desconeguda de l'univers 6. És seleccionat per en Champa per formar part del seu equip per lluitar contra el d'en Bills, que està format per en Goku, en Vegeta, en Cor Petit, el Monstre Buu i en Monaka. El dia del torneig, en Botamo va al planeta sense nom amb els seus companys d'equip Magetta, Frost, Cabba i Hit.

Després de superar l'examen escrit, a en Botamo li toca lluitar contra en Goku al primer combat. D'entrada l'ataca amb força, però després de que el Saiyan escalfa una mica i digereix el menjar, en Botamo és superat fàcilment, però no és derrotat i llavors es prepara pel contracop. En Goku torna a atacar-lo però no és capaç de derrotar-lo, a caus del cos especial que té en Botamo, fent que els atacs físics no l'afectin.

Llavors, en Goku el tomba a terra, l'agafa pels peus i l'arrossega fins l límit del ring. A continuació, quan en Botamo es posa de peu i l'ataca, en Goku l'agafa pel braç i el llança fora del ring, guanyant el Saiyan el combat. És vist després veient el combat entre en Frost i en Goku. En Frost aconsegueix guanyar al Saiyan, de manera que accedeix a la següent ronda i lluita contra en Cor Petit.

Aparició a videojocsEdit

En Botamo fa el seu debut als videojocs a Bola de Drac Heroes, on és introduït a partir de la Missió Déu 7.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori