Fandom

Bola de Drac Wiki

A la recerca del Follet Tortuga

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

A la recerca del Follet Tortuga (亀仙人をたずねて, Kamesennin o Tazunete) és el capítol 12 de Bola de Drac.

PortadaEdit

El Follet Tortuga amb el ventall màgic i en Goku mirant-se'l.

ResumEdit

Xixi agafa cua Goku.jpg

La Xixi agafant la cua d'en Goku per pujar al núvol

Després de veure el bastó màgic d'en Goku, el Rei Bou li diu que ell i l'avi d'en Goku van entrenar junts sota el tutelatge del Follet Tortuga. El Rei els promet la bola de drac a canvi d'anar a buscar la seva filla Xixi i aconseguir el Ventall Màgic del Follet Tortuga. En Yamcha i en Puar, que ho estan escoltant tot darrere d'unes roques, fugen ràpidament del lloc quan s'assabenten que la noia que havien estabornit era la filla del Rei Bou i van a comprovar si està bé. Quan la noia es desperta, vol atacar-los amb el seu casc, però en Yamcha fa veure que està enamorat de la noia i es salva, fugint quan ella li dóna l'esquena de la vergonya.
Goku i Xixi arriben a Kame House.jpg

En Goku i la Xixi arriben a la Kame House

El bandit aconsegueix escapar-se quan en Goku arriba i li diu que l'ha anat a buscar per ordre del seu pare i que han d'anar a buscar el mestre. Per tal de pujar al núvol kinton la noia s'agafa a la cua d'en Goku, debilitant-lo, ja que és el seu punt feble. En Yamcha, amagat, s'alegra de descobrir el punt feble del seu rival. Mentre volen pel desert del diable, en Goku comprova amb uns copets a l'entrecuix que la Xixi és una noia i ella li dóna un cop i el llança del núvol, però secretament se n'enamora.

un cop arriben a l'oceà, demanen indicacions per arribar a la casa del Follet Tortuga a un dofí que parla. Un cop hi arriben, en Goku saluda al mestre i a la Tortuga.

AparicionsEdit

PersonatgesEdit

LocalitzacionsEdit

NavegacióEdit

Volum 2: Un desig al Drac
A la recerca del Follet Tortuga · El ventall màgic del Follet Tortuga · El Kamehameha del Follet Tortuga!! · Apareix la Xixinxu · Les orelles de conill · Pastanaga!! · El robatori de les boles de drac · El drac és conjurat · Xènron concedeix un desig · Lluna plena · La transformació d'en Goku · Continuen les aventures · L'entrenament del Follet Tortuga
Volum 1 (Edició Definitiva)
La Bulma i en Son Goku · Aahhh...! On són, les boles?! · En Goku camí del mar · El núvol Kinton del Follet Tortuga · Ulong, la bèstia segrestadora · L'Ulong contra en Son Goku · En Iamxa i en Puar · Iamxa, el bandit del desert · Compte amb les boles de drac · Pla per a un gran robatori · Giuma el monstre de la Muntanya del Foc · A la recerca del Follet Tortuga · El ventall màgic del Follet Tortuga · El Kamehameha del Follet Tortuga!!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori