Fandom

Bola de Drac Wiki

El misteriós guerrer de l'espai

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El misteriós guerrer de l'espai (謎の異星人戦士, Nazo no Iseijin Senshi) és el capítol 195 de Bola de Drac.

PortadaEdit

En Raditz, vist de pit en amunt.

ResumEdit

Una càpsula misteriosa aterra a la Terra, estavellant-se al camp d'un agricultor d'espinacs. El pagès condueix cap al cràter per inspeccionar la càpsula amb un rifle a la mà. De dins en surt un home amb una armadura de combat, amb el llarg cabell i negre. S'acosta a l'agricultor i utilitzant un rastrejador que té a la orella s'assabenta que l'agricultor té un nivell de potència de 5, comentant com de febles són els terrícoles.

Sentint-se amenaçat, el pagès dispara una bala al visitant, però l'home l'atrapa amb facilitat i la llença al terrícola, matant-ho instantàniament. El dispositiu de l'home fa uns sorolls, detectant un nivell de força alt. Surt volant cap a a la senyal, esperant trobar-se amb algú anomenat "Kakarot"

Arriba a una zona erma i queda decebut de trobar-hi en Cor Petit. Molest per la seva presència, el fill d'en Satanàs ataca al visitant amb la Ona Explosiva del Dimoni, però no aconsegueix fer-li gens de mal. L'home misteriós es prepara per contra-atacar, però llavors el dispositiu detecta un altre poder, més elevat, i llavors el visitant marxa volant i deixant en Cor Petit paralitzat per la por.

L'home vola cap a la senyal, reflexionant sobre si en Kakarot ha oblidat l'"orgull de la raça Saiyan". Llavors es veu una imatge d'en Goku quan era nadó, revelant-se que en Kakarot i en Goku són el mateix.

AparicionsEdit

PersonatgesEdit

LocalitzacionsEdit

TècniquesEdit

NavegacióEdit

Volum 17: L'equip més fort de la Terra
El misteriós guerrer de l'espai · Kakarot · El passat d'en Son Goku · Un enemic comú · Enfrontament amb en Radits · Un error sense precedents · La tècnica especial d'en Cor Petit · El canó de llum diabòlica destructiva · L'últim recurs d'en Son Goku!!! · Adéu, Son Goku
Volum 14 (Edició Definitiva)
El misteriós guerrer de l'espai · Kakarot · El passat d'en Son Goku · Un enemic comú · Enfrontament amb en Radits · Un error sense precedents · La tècnica especial d'en Cor Petit · El canó de llum diabòlica destructiva · L'últim recurs d'en Son Goku!!! · Adéu, Son Goku · Lluita per la Terra!!! · En Son Gohan i en Cor Petit · En Son Gohan desconsolat · Surt la lluna plena · Falta un any!!!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori