Fandom

Bola de Drac Wiki

El somni profètic del Déu de la Destrucció

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Capítol 1 (BDS)
← Anterior Capítol 1 Següent
Detalls del Capítol
Volum 1
Títol Kanji 破壊神の予知夢
Títol Rōmaji Hakaishin no Yochimu
Títol traduït El somni profètic del Déu de la Destrucció
Estrena JAP 20 de juny de 2015
Estrena CAT
Saga Saga de la Batalla dels Déus
Arc Arc dels Déus
Episodi(s) corresponent(s) 1
El somni profètic del Déu de la Destrucció (破壊神の予知夢, Hakaishin no Yochimu) és el capítol 1 del manga de Bola de Drac Súper.

PortadaEdit

Amb un fons de l'univers, en Bills i en Whis. En primer pla, en Goku, en Gohan i en Vegeta

ResumEdit

En Goku, per imposició de la Xixi, està cultivant un camp amb un tractor, mentre recorda el seu combat contra en Buu Petit. En aquell moment, en Goten torna de l'escola i ajuda al seu pare. Llavors, en Goku tanca els ulls, es transforma en superguerrer i s'imagina lluitant i derrotant en Freezer i en Cèl·lula. Quan es disposa a "atacar" en Buu Petit, els seus pensaments són interromputs per un crit d'en Goten, que distret mirant pel seu pare cau per un barranc amb el tractor.

En Goku salva als dos quan arriba en Satan, que ha rebut el Premi de la Pau Mundial. L'home ofereix els diners del premi a en Goku, 100 milions de zenis però aquest ho rebutja, ja que l'humà també va participar al combat contra en Buu Petit. A més, en Goku no sap gaire bé quan són 100 milions de zenis i comença a comptar-ho, fins que en Satan li diu que són 1.000 vegades 100.000 zenis. En Goten li diu al seu pare que amb aquells diners la Xixi segurament el deixarà marxar a entrenar amb en Kaito i per això en Goku els accepta, amb la condició que allò quedi entre en Satan, ell i en Goten.

Mentrestant, en algun lloc de l'univers, en Bills és en un planeta amb en Whis i uns alienígenes li estan oferint un banquet al Déu de la Destrucció per tal de que no destrueixi el planeta. Els alienígenes però, li enverinen el menjar amb la intenció de matar-lo, però no funciona. Al final, en Bills destrueix el planeta tal com havia dit que faria. No obstant, un dels plats ("La sopa Yasai Jin", joc de paraules amb Saiyajin), li recorda al Superguerrer Déu d'un somni que va tenir, de manera que en Bills i en Whis decideixen tornar al seu planeta per tal de recordar més coses sobre aquest somni.

Mentre, al Planeta Kaioshin, en Kibitoshin i l'Antic Kaioshin s'adonen que un planeta ha desaparegut i tenen un mal pressentiment.

AparicionsEdit

PersonatgesEdit

LocalitzacionsEdit

NavegacióEdit

Volum 1
El somni profètic del Déu de la Destrucció · La derrota d'en Goku · La ira d'en Bills · La Batalla dels Déus · Bills i Champa · Preparació per al Torneig · Els guerrers del Sisè Univers · Comença el Torneig! · Goku vs Botamo

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori