Fandom

Bola de Drac Wiki

La ira d'en Bills

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La ira d'en Bills
Capítol 3 (BDS)
Anterior Capítol 3 Següent
Detalls del Capítol
Volum 1
Títol Kanji ビルスの怒り
Títol Rōmaji Birusu no Ikari
Títol traduït La ira d'en Bills
Estrena JAP 21 d'agost de 2015
Estrena CAT
Saga Saga de la Batalla dels Déus
Arc Arc dels Déus
Episodi(s) corresponent(s) 7, 8
La ira d'en Bills (ビルスの怒り, Birusu no Ikari) és el capítol 3 del manga de Bola de Drac Súper.

PortadaEdit

La primera pàgina del capítol.

ResumEdit

Al planeta d'en Kaito, en Goku està ferit després del combat contra en Bills. En Kaito li diu que ja el va avisar del poder del Déu.

A la Terra, una batalla esclata entre en Bills, en Gohan, el Monstre Buu i en Gotrunks en tercer nivell però tots són derrotats molt fàcilment. En Cor Petit es prepara per lluitar, però en Vegeta l'atura dient-li que no aconseguirà res. El Saiyan recorda quan va trobar-se al Déu de la Destrucció per primera vegada, quan ell era un nen durant i el déu humiliant al Rei Vegeta. La Bulma s'acosta al Déu i li dóna una bufetada per haver arruinat la seva festa d'aniversari, enfurismant en Vegeta.

En veure-ho, en Vegeta rep un impuls de força per la ràbia i en la seva forma de Superguerrer de segon nivell ataca en Bills, però finalment acaba sent derrotat. Quan el Déu es disposa a acabar amb la Terra, en Goku arriba amb el Canvi de Lloc Instantani i l'atura, demanant-li una mica més de temps.

Mentrestant al Planeta Sagrat, en Kibitoshin i l'Antic Kaioshin estan veient el combat entre en Vegeta i en Bills i noten com estan desapareixent més planetes, tot i que en Bills és a la Terra. Gràcies a una bola de vidre descobreixen que són en Champa i la Vados, que estan buscant unes "enormes esferes de cristall". En Champa i la seva assistent s'adonen que estan sent espiats i van al planeta dels Déus i els hi demanen si els estaven escoltant, però ells ho neguen i el Déu de la Destrucció del sisè univers marxa, poc convençuts de la mentida. L'Antic Kaioshin creu que poden ser les Boles de Drac Namekianes el què estan buscant i apressa en Kibitoshin a anar al Planeta Namek per protegir-les.

AparicionsEdit

PersonatgesEdit

LocalitzacionsEdit

TransformacionsEdit

NavegacióEdit

Volum 1
El somni profètic del Déu de la Destrucció · La derrota d'en Goku · La ira d'en Bills · La Batalla dels Déus · Bills i Champa · Preparació per al Torneig · Els guerrers del Sisè Univers · Comença el Torneig! · Goku vs Botamo

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori