Fandom

Bola de Drac Wiki

La Batalla dels Déus

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La Batalla dels Déus
Capítol 4 (BDS)
Anterior Capítol 4 Següent
Detalls del Capítol
Volum 1
Títol Kanji 神と神
Títol Rōmaji Kami to Kami
Títol traduït Déu i Déu
Estrena JAP 21 de setembre de 2015
Estrena CAT
Saga Saga de la Batalla dels Déus
Arc Arc dels Déus
Episodi(s) corresponent(s) 9, 10, 11, 12, 13, 14
La Batalla dels Déus (神と神, Kami to Kami) és el capítol 4 del manga de Bola de Drac Súper.

PortadaEdit

La primera pàgina del capítol

ResumEdit

En Goku convenç en Bills de que s'esperi una mica més i llavors, fent servir les boles de drac demana a en Shenron com fer que aparegui el Superguerrer Déu. El Drac els ho explica i, quan en Goku s'adona que fa falta un altre saiyan per fer el ritual, la Videl revela que està embarassada d'en Gohan, de manera que participa al ritual i en Goku aconsegueix transformar-se en Superguerrer Déu.

En Goku i en Bills comencen a lluitar i inicialment l'avantatge és pel Déu de la destrucció, però mica en mica el Saiyan es va acostumant al seu nou poder i lluita en igualtat contra el seu rival. El seu poder és tan gran que fins i tot se sent des de Nou Namek, on en Kibitoshin i l'Antic Kaioshin estan espantats per si en Bills fa servir tot el seu poder.

Els dos combatents arriben a l'espai i en Bills llança una enorme bola d'energia, però en Goku és capaç de rebutjar-la amb un potent Kamehameha, tot i que queda esgotat i perd la transformació. En Bills llavors el felicita pel combat i li diu que de moment no destruirà la Terra, marxant seguidament amb en Whis.

Al Planeta Nou Namek, en Kibitoshin i l'Antic Kaioshin han invocat en Porunga per demanar un desig i evitar que ho faci en Champa, però s'adonen que el Déu no està buscant les Boles de Drac Namekianes, sinó unes altres, de manera que desitja separar-se i ser tal com era abans, en Kibito i el kaioshin de l'Est.

En aquells moments, a l'espai, en Guarana i el seu esquadró troben des de la nau espacial una senyal referent a unes possibles boles de drac, quan veuen a fora en Champa i la seva assistent. El Déu simplement somriu i destrueix la nau. Des del Planeta Freezer 17, en Sorbet i en Tagoma es sorprenen per la desaparició de l'esquadró, mentre en Champa es dirigeix cap a un altre lloc amb la seva assistenta.

AparicionsEdit

PersonatgesEdit

LocalitzacionsEdit

TransformacionsEdit

NavegacióEdit

Volum 1
El somni profètic del Déu de la Destrucció · La derrota d'en Goku · La ira d'en Bills · La Batalla dels Déus · Bills i Champa · Preparació per al Torneig · Els guerrers del Sisè Univers · Comença el Torneig! · Goku vs Botamo

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori