Fandom

Bola de Drac Wiki

Caramel

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Gineu amb caramel.png

El Capità Gineu amb un caramel, que donarà al que faci la millor posició

Un Caramel (あめだま, Amedama) es refereix a qualsevol tipus de menjar dolç artificial i és un aliment comú a l'univers. S'utilitza sobretot a la sèrie quan el Monstre Buu estava causant destrucció, convertint molts éssers humans en aquest menjar. Les Forces Especials Gineu sovint parlaven de dolços, fent apostes per tal d'aconseguir-ne un.

Vegeku CaramelEdit

Vegeku caramel.png

En Vegeku caramel

Després de ser convertit en un caramel de cafè per en Super Buu per tal de ser menjat, en Vegeku és encara capaç de lluitar. No només conserva tot el poder, sinó que també és molt ràpid i massa petit perquè en Buu el pugui atacar. Finalment, veient que no pot fer res en Buu reverteix en Vegeku al seu estat normal.

No obstant això, encara que aquest petita tamany li dóna un enorme avantatge en combat, no és invulnerable i no pot utilitzar cap dels seus atacs especials .

Caramel de la BulmaEdit

Aquest caramel és una invenció de la Bulma. És un laxant, que fa que després de pronunciar una paraula concreta, el seu consumidor tingui immediatament ganes d'anar de ventre. La Bulma el va fer servir per aconseguir que l'Ulong fes cas.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori