Fandom

Bola de Drac Wiki

Chōzenshū

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió3 Share

Portades Chōzenshū.jpg

Els quatre llibres del Chōzenshū

Chōzenshū (超全集, lit "Col·lecció Ultra Completa") és una col·lecció de quatre volums de guies publicades durant l'any 2013. Es van publicar a la col·lecció preferida de comics impresos de la V-Jump.

ResumEdit

El Chōzenshū són versions condensades del Daizenshuu publicat durant la dècada del 1990, llibres il·lustrats que expliquen tot sobre la franquícia de Bola de Drac, però ara amb la informació actualitzada,[1] incloent-hi també informació d'altres llibres de guia i de les sèries de manga relacionades amb Bola de Drac. Cadascun dels quatre volums conté dos posters de tamany B4 (353 x 250 mm) amb il·lustracions inèdites fetes per Akira Toriyama, que originalment eren posters als llibres Daizenshuu[1], a més d'una entrevista amb l'autor (a més de les que ja hi havia originals al Daizenshuu).

VolumsEdit

Chōzenshū 1Edit

Chōzenshū 1.png

El Chōzenshū 1

Chōzenshū 1: Guia, història i Món, llançat el 5 de febrer de 2013,[2] és una versió combinada i actualitzada del Daizenshuu 2 i del Daizenshuu 4, que abrquen la història del màniga i els aspectes del món de Bola de Drac. S'actualitza amb la informació de Bola de Drac: Guies Super Emocionants, Nekomajin, Dr Mashirito i Abale-chan, Bola de Drac: Episodi d'en Bardock, i Bola de Drac Z: La batalla dels déus. També s'il·lustra amb imatges de les porates del manga Kanzenban i altres obres d'art oficials realitzades després de la publicació dels llibres Daizenshuu. La coberta frontal és la que hi havia al Daizenshuu 4. Les dues il·lustracions del poster són la portada del Daizenshuu 1 en una cara i la del Daizenshuu 2 a l'altre en el primer cartell, i la portada del Daizenshuu 4 en un costat i un gràfic de relacions de personatges al revers al segon poster. Les seccions principals són "NOU MÓN DEL DRAC" (Introducció, Nova guia d'història: Kanzenban Subtitle Guide, Guia del Nou Món), "GUIA D'HISTÒRIA DE BOLA DE DRAC (pàgines reimpreses del Daizenshuu 2), GUIA DEL MÓN DE BOLA DE DRAC (pàgines reimpreses del Daizenshuu 4), una superentrevista amb Akira Toriyama (una versió compacta de les que hi havia al Daizenshuu 2 i al Daizenshuu 4'). El llibre consta de 352 pàgines i conté molta informació actual sobre la totalitat de Bola de Drac i Bola de Drac Z, una breu seguiment del Dr. Slump, i imatges del món, altres planetes, diferents parts de la Terra, i una mirada general a l'Univers.

GaleriaEdit

Chōzenshū 1 relacions.jpg
Les relacions entre personatges
Chōzenshū 1 família Freezer.jpg
La família d'en Freezer
Chōzenshū 1 Déus.jpg
Els déus de Bola de Drac
Chōzenshū 1 Bills i Whis.jpg
En Bills i Whis
Chōzenshū 1 entrevista Akira.jpg
L'entrevista a Akira Toriyama
Chōzenshū 1 formes Vegeta.jpg
Les transformacions d'en Vegeta

Chōzenshū 2Edit

Chōzenshū 2.png

El Chōzenshū 2

Chōzenshū 2: Guia d'Animació Part 1, llançat el 4 de març de 2013,[2] és una versió combinada de les seccions principals del Daizenshuu 3, el Daizenshuu 5 i el Daizenshuu Suplementari, amb la mateixa portada del tercer. Inclou també un poster desplegable de la portada del Daizenshuu 5 en un costat i "La gran història de l'animació de Bola de Drac", que inclou les versions animades del començament de la sèrie a la televiosó a l'any 1986 i acaba amb la pel·lícula del 2013 La Batalla dels Déus. El Chōzenshū 2 fa un recorregut d'imatges de Bola de Drac, començant des del principi de la sèrie i actualitzat amb la informació de l'"Episodi d'en Bardock", de "El pla per erradicar els superguerrers" i de "Ei! En Son Goku i els seus amics tornen!!". Les principals seccions són IMATGES ESPECIALS (Imatges Especials No. 1: Bola de Drac Z Kai, Imatges Especials No. 2: Ei! En Son Goku i els seus amics tornen!!, Imatges Especials No. 3: El pla per erradicar els superguerrers, Imatges Especials No. 4: Episodi d'en Bardock), escenes de super batalles de Bola de Drac (imatges reimpreses del Daizenshuu 3), escenes de super batalles de Bola de Drac Z (imatges reimpreses de diferents Daizenshuu), una super entrevista a Akira Toriyama (les del Daizenshuu 3 i Daizenshuu 5 en un disseny més compacte). A més, hi ha alguns dibuixos oficials de la sèrie, a més de que a través de les 352 pàgines hi ha diverses captures de pantalla de la sèrie.

GaleriaEdit

Chōzenshū 2 Chilled.jpg
Chōzenshū 2 Episodi Bardock.jpg
Chōzenshū 2 Goku i Gohan.jpg
En Goku i en Gohan entrenant a la Sala de l'Esperit del Temps
Chōzenshū 2 Gohan vs Cèl·lula.jpg
En Gohan esclata de rabia davant en Cèl·lula
Chōzenshū 2 Paikuhan vs Cèl·lula.jpg
En Paikuhan derrotant en Cèl·lula
Chōzenshū 2 pel·lícula Satan vs Cèl·lula.jpg
La pel·lícula de com en Satan va "derrotar" en Cèl·lula
Chōzenshū 2 Goku vs Majin Vegeta.jpg
En Goku contra en Majin Vegeta
Chōzenshū 2 Tarble i Gure.jpg
Ei! En Son Goku i els seus amics tornen!
Chōzenshū 2 entrevista Akira Toriyama.jpg
Entrevista a Akira Toriyama

Chōzenshū 3Edit

Chōzenshū 3: Guia d'Animació Part 2 va sortir a la venda el 4 d'abril de 2013.[2]

Chōzenshū 4Edit

Chozenshuu 4.png

Chōzenshū 4

Chōzenshū 4: Bola de Drac Súper enciclopèdia (超辞典), publicat el 9 de maig de 2013,[2] està basat en el Daizenshuu 7. Aquest llibre conté tot el que és Bola de Drac: la "Guia completa de Personatges", la "Llista d'Atacs", "Línia de temps" i "guia de nivell de potència". També conté informació completa de "Localitzacons" i la "Llista d'objectes".

ReferènciesEdit

  1. 1,0 1,1 V-Jump, issue #3, 2013
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 V-Jump, issue #2, 2013

NavegacióEdit

Llibres de Dades de Bola de Drac
Bouken EspecialBDZ Especial AnimeBDZ Especial Anime Vol. 2BDZ Pel·lícula 12BDZ Pel·lícula 13Toriyama - El Món (x5) • Daizenshuu (x10) • Arxius Perfectes GT (x2) • Dragon Ball LandmarkDragon Ball ForeverTenkaichi DensetsuSon Goku DensetsuGuies Súper Emocionants (x2) • Bola de Drac UranaiEl Guerrer DauratCol·lecció de Batalla Extrema (x2) • Chōzenshū (x4) • Guia oficial de La Batalla dels DéusChōgashūBola de Drac Volum "F"Guia d'inici de Bola de Drac Súper

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori