Fandom

Bola de Drac Wiki

Cinta d'en Bardock

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Cinta d'en Bardock
La Cinta d'en Bardock
バーダックのヘアバンド
Bādakku no Heabando
Debut Bola de Drac Z: Bardock, el pare d'en Goku
Aparicions Bola de Drac Z
Usuaris
  • Tora
  • Bardock
  • Tipus Roba
    Color
  •      (neta)
  •      (tenyida de sang)
  • La Cinta d'en Bardock (バーダックのヘアバンド, Bādakku no Heabando) és la cinta que en Bardock va rebre d'en Tora tal com es veu a l'especial Bola de Drac Z: Bardock, el pare d'en Goku.

    AparençaEdit

    Cinta Bardock semi tacada.png

    La cinta tacant-se de sang

    Inicialment era una cinta de color blanc que en Tora duia lligada al braç. No obstant quan aquest va ser atacat i finalment mort per l'Elit d'en Dodoria, va quedar plena de sang, passant a ser de color vermell.

    HistòriaEdit

    Bardock amb cinta.jpg

    En Bardock amb la cinta

    Després de que en Tora va ser mortalment ferit per en Dodoria i els seus homes, en Bardock troba al seu company entre la runa. Després de la mort d'en Tora, en Bardock li agafa la cinta tacada de sang que duia al braç i li eixuga la cara. La cinta, a causa de la sang, es torna vermella i en Bardock se la lliga al front per després anar a enfrontar-se a en Freezer, com si els seus companys caiguts estiguessin lluitant al seu costat.

    Després de rebre la Súper Nova del tirà, la cinta vermella és vista surant a l'espai després de la destrucció del Planeta Vegeta.

    A Bola de Drac: Episodi d'en Bardock, després de que aquest és transportat al passat just abans de l'explosió del planeta Vegeta, la seva Armadura de Combat és reparada, així com la seva cinta.

    Aparició a VideojocsEdit

    La cinta és vista sent duta per en Bardock a tots els videojocs on ell apareix. A Bola de Drac Z: Ultimate Tenkaichi, la Cinta de cap d'en Bardock pot utilitzar-se en la personalització de personatges amb el pentinat d'en Bardock, tant normal com superguerrer.

    CuriositatsEdit

    • La cinta que en Goku Jr. duu lligada al front és molt semblant a aquesta.

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori