FANDOM

Cola de Guru-Guru
En Giran llançant la cola Guru-GuruEn Goku atrapat pels Cèrcols Enganxifosos‎
グルグルガム
Gurugurugamu[1]
Debut Giran, el lladregot
Inventor Gires
Usuaris
  • Gires
  • Giran
  • Tipus Tècnica de restricció
    Color     
    Tècniques semblants
  • Llim elèctric
  • Dònut Galàctic
  • Llepada tornado
  • Atac de Panxa
  • Atac d'embolic
  • La Cola de Guru-Guru (グルグルガム, Gurugurugamu) és una goma molt dura, enganxifosa i viscosa que els Gires poden utilitzar.

    ÚsEdit

    L'usuari dispara des de la seva boca una cola especial que vola cap a la persona o objecte i s'enganxa a ella, embolicant-la. Apreta molt, com una camisa de força, i l'única manera que té la persona atrapada per escapar-se'n és trencar-la amb la força bruta. Cal molta força, ja que el propi Giran diu que ell no la pot trencar. A més, segons ell, com més se s'intenta alliberar la víctima, més difícil resulta.

    HistòriaEdit

    Tambourine trenca guru guru.png

    En Tambourine alliberant-se del cèrcol enganxifós

    En Giran fa servir la tècnica dues vegades. La primera al 21è Torneig Mundial de les Arts Marcials, en el combat contra en Goku. Amb la tècnica immobilitza al seu rival i el llança fora del terreny de combat però en Goku és capaç de salvar-se de caure gràcies al núvol Kinton. Després a en Goku li créix de nou la cua i aconsegueix alliberar-se. La segona ocasió en que en Giran fa servir la tècnica és contra en Tambourine, quan aquest ha anat a matar-lo per ordre d'en Satanàs Cor Petit.[2]

    En una ocasió, en Goku va ser capaç de destruïr una presa, les pedres de la qual estaven unides amb cola de Guru-Guru, fent servir un Kamehameha, deixant impressionat a en Giran.[3]

    ReferènciesEdit

    1. Daizenshuu 7, 1996
    2. Bola de Drac - Episodi 106, Una altra missió
    3. Bola de Drac - Episodi 29, El llac màgic

    Més wikis de Wikia.

    Wiki aleatori