Fandom

Bola de Drac Wiki

Congelació del Temps

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Congelació del Temps
En Guldo fent servir la Congelació del Temps
タイムストップ
Taimu Sutoppu
Debut Manga: "El poder d'en Força Animal"
Anime: "Un truc o supermàgia? En Gurd s'enrabia!"
Aparicions Bola de Drac Z.i Logo BDZ Kai.png
Inventor Guldo
Usuaris Guldo
Guerrer del Futur[1]
Tipus Restricció
Color      &      &      &      &      &     
Tècniques semblants Fuga Psíquica
Telequinèsis
Bala Temporal
La Congelació del Temps (タイムストップ, Taimu Sutoppu) és l'habilitat especial d'en Guldo per aturar el temps, amb la qual pot fugir dels seus oponents i amagar-se quan està perdent en una batalla.

Ús Edit

Gohan i Krilin Temps Congelat.jpg

En Gohan i en Krilin paralitzats pels efectes de la tècnica

En Guldo estira els braços, inhala una gran quantitat d'aire, llavors crida "Alto!" i tanca ràpidament la boca per contenir la respiració. Després d'això, el temps s'atura temporalment durant el temps que en Guldo pot continuar mantenint la respiració.

Quan s'atura el temps en Guldo pot córrer i amagar-se o atacar, però no és capaç de mantenir la respiració gaire temps, de manera que només pot aturar el temps durant un espai de temps molt curt, a més de esgotar-li l'energia ràpidament.

HistòriaEdit

Va fer servir la tècnica per primera vegada per prendre la bola de drac namekiana que en Krilin tenia i així evitar que la destruís.

Durant el seu combat contra en Gohan i en Krilin, en Guldo fa servir la tècnica per aturar els dos nois en múltiples ocasions, per evitar ser tocat pels seus atacs i llavors fugir i amagar-se.

Aparició a VideojocsEdit

En Guldo pot utilitzar aquesta tècnica als jocs de Raging Blast.

La Congelació del Temps apareix amb el nom de Control de Temps a Bola de Drac: Xenoverse. Coneguda com a telequinesis en la descripció, és una tècnica carregable que permet a l'usuari agafar aire i congelar al seu oponent. Com més llarga sigui la càrrega de la tècnica, més profunda serà la respiració i més temps romanen congelats els rivals. Aquesta habilitat pot ser apresa pel Guerrer del Futur a la Missió Paral·lela 18: "El retorn de les Forces Especials Gineu!".

Curiositats Edit

  • Aquesta tècnica és molt perillosa a causa que es ha d'aguantar la respiració bastant temps pel que esgota bastant.
  • Com que no és una tècnica per viatjar pel temps, aquest atac no viola les lleis del temps de la Kaioshin del Temps

ReferènciesEdit

  1. Bola de Drac: Xenoverse, 2015

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori