Fandom

Bola de Drac Wiki

En Gohan és el professor! La introdució al vol de la Videl

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 悟飯が先生! ビーデルの舞空術入門
Nom ROM Satoru Meshi ga Sensei! Bīderu no Mai Sora Jutsu Nyūmon
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Guerrer del Vent
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Estimat Zarathustra
Estrena JAP 20 d'abril de 2014
En Gohan és el professor! La introdució al vol de la Videl (悟飯が先生! ビーデルの舞空術入門, Satoru Meshi ga Sensei! Bīderu no Mai Sora Jutsu Nyūmon) és l'episodi 101 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

Gohan i família Krilin.jpg

En Gohan comunica la notícia a en Krilin i la seva família

Content, en Gohan es dirigeix a explicar la notícia del retorn d'en Goku als seus amics. Primer va a la Kame House i quan els dóna la notícia, en Krilin i l'A-18 s'hi apunten. Va al Palau de Déu i n'informa a en Cor Petit, que també decideix participar-hi. Llavors va cap a casa mentre estàn sopant, li explica a la Xixi. Aquesta s'emociona molt i està molt contenta perquè en Son Goten podrà conèixer al seu pare. La Xixi també té ganes que el seu fill hi participi pel premi en metàl·lic, 10 milions pel campió i 5 pel subcampió, de manera que li deixa saltar-se classe per entrenar-se.

Goten Superguerrer.jpg

En Goten convertit en Superguerrer

A la matinada següent, en Gohan va a entrenar-se amb el seu germà petit i comença transformant-se en superguerrer. Per tal d'entrenar-se els reflexes, apila uns quants rocs i des de lluny en Goten els ha de llançar perquè en Gohan els esquivi. El primer que llança gairebé toca en Gohan, de manera que el fa posar més lluny. Després de llançar les roques, en Goten diu que ell també vol ser un superguerrer. Quan en Gohan li diu que s'ha d'entranar molt, de cop, el fill petit d'en Goku s'hi transforma, deixant bocabadat al seu germà. Sorprès, en Gohan li demana al seu germà quan s'hi va transformar per primera vegada, però aquest no se'n recorda. També s'assabenta que s'ha estat entrenant amb la Xixi i que aquesta no vol que s'hi transformi.

A continuació, els dos germans comencen a lluitar, demostrant en Goten grans habilitats per a la lluita. S'enfilen per un penya-segat i llavors en Gohan s'enlaira. En Goten s'enfada perquè ell no sap volar. Des de l'aire, en Gohan veu com la Videl s'acosta i ell aterra i li diu al seu germà que no es transformi en superguerrer i que tindrà una companya a la classe de vol. Tots dos tornen cap a casa i en Goten explica al seu germà que a vegades lluita contra en Trunks, però que sempre el guanya perquè el fill d'en Vegeta és més fort al ser més gran.

Videl amb Gohan Saga buu.png

En Gohan ensenya a la Videl com controlar el poder

La Xixi està preguntant a la Videl perquè li demana per en Son Gohan quan aquest arriba. La noia li retreu que no vagi a classe per poder-se entrenar i que si li ensenyarà a volar. En Son Gohan comença a ensenyar els secrets de l'art de volar a en Son Goten i a la Videl. Els diu que han d'aprendre a controlar la força, però la noia no sap a què es refereix, de manera que en Goten li fa una demostració destrossant una roca amb un atac de ki, deixant sorpresa la Videl. Com que en Goten ja sap controlar el ki, en Gohan es centra en la Videl i li ensenya a concentrar-se i a dominar el poder.
Goku entrenant amb peses.jpg

En Goku entrenant-se amb peses de 10 tones

Arriba l'hora de dinar i la Xixi comença a veure amb bons ulls la Videl quan s'assabenta que és d'una família rica, que tenen cuiner personal i una casa de cinquanta habitacions. La dona sorprèn a tothom quan demana quan es casaran el seu fill i la noia. Reprenen la classe i la noia aconsegueix crear una petita esfera de força entre les mans. Mentrestant, a l'Altre Món, en Goku s'està entrenant amb peses, duent dues tones a cada cama i a cada braç, cosa que deixa sorprès al Rei del Sud, que havia anat allà de visita amb un guerrer, en Papoi. En Kaito demana a en Goku que es posi més pes, 10 tones a cada pesa. Però a canvi, l'autoritza a transformar-se en superguerrer. El Rei del Sud li transforma les peses per aquestes més pesants i, quan veu que en Goku es mou amb normalitat després d'haver-se transformat en superguerrer, marxa capcot, igual que el seu guerrer, que creia que era el més fort.

A la Terra, continua l'entrenament per volar. La Videl està frustrada perquè no se'n surt. Al final però, aconsegueix elevar-se uns centímetres, però animant-la, en Gohan la desconcentra. Llavors, la Videl diu que el dia següent tornarà i marxa. Abans però, en Gohan li diu que millor que es talli els cabells, causant l'enrabiada de la noia perquè creia que l'estava piropejant.

Trunks superguerrer.png

En Trunks transformant-se en superguerrer

A la Corporació Càpsula, en Vegeta i en Trunks s'entrenen en una sala amb la gravetat 150 vegades la normal. El fill pateix molt per moure's de manera que es transforma en superguerrer, sorprenent al seu pare. Llavors, en Vegeta li diu que l'ataqui i que si el toca el durà al parc. En Trunks aconsegueix tocar-lo, però en Vegeta s'hi torna instintivament. El dia següent, en Goten i en Gohan estan entrenant-se quan la Videl, amb el cabell curt, arriba per seguir rebent classes de vol.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori