Fandom

Bola de Drac Wiki

Tothom es sorprèn! La Súper Batalla d'en Goten i Trunks

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Tothom es sorprèn! La Súper Batalla d'en Goten i Trunks!!
Informació
Nom JAP みんなビックリ!悟天とトランクスの超バトル!!
Nom ROM Min’na Bikkuri! Goten to Toranksu no Chō Batoru!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Estimat Zarathustra
Estrena JAP 4 de maig de 2014
Tothom es sorprèn! La Súper Batalla d'en Goten i Trunks!! (みんなビックリ!悟天とトランクスの超バトル!!, Min’na Bikkuri! Goten to Toranksu no Chō Batoru!!) és l'episodi 103 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

Trunks vs Idasa.png

Trunks vs Idasa

La majoria de participants estan espantats al veure com en Vegeta ha destrossat la màquina. En Goku proposa d'anar a veure el campionat juvenil. La Videl, que és amb en Gohan, es pregunta qui deuen ser quan llavors en Goku saluda al seu fill i li diu on va.

En Goten i en Trunks són a la sala d'espera, quan un noi els provoca, però en Trunks li diu que marxi, dient-li que porta un pentinat passat de moda. Llavors, finalment comença el campionat juvenil. El combat d'en Trunks és el novè i s'enfronta a l'Idasa, de quinze anys i que és el noi d'abans, però molt fàcilment el derrota.

Goten estaborneix Ikosa.jpg

En Goten estaborneix l'Ikose

Finalment és el torn d'en Son Goten de lluitar. Ell està nerviós a causa de la gran quantitat de públic. El comentarista, al veure "Son Goten" i el seu aspecte físic, recorda en Goku quan era petit i s'imagina que aquell nen deu ser el seu fill. Com era d'esperar, guanya amb una facilitat sorprenent al seu rival, l'Ikose de 14 anys.

Mentrestant, en Gohan i la Videl estan fent cua per poder mesurar la seva força i classificar-se per a la ronda final del torneig, però quan la final és a punt de començar, finalment han aconseguit substituir la màquina destrossada per en Vegeta i poden classificar-se. Mentre, al torneig juvenil, els combats se succeeixen i en Goten i en Trunks arriben a la final sense cap problema.

Goten bloqueja Trunks.jpg

En Goten contra en Trunks

Comença el combat i tot el públic està sorprès pel nivell que mostren els dos lluitadors. Tant en Goten com en Trunks es mouen rapidíssim i donen uns cops tant potents que fan tremolar la zona de combat. Mentre, el Sr Satan, que s'haurà d'enfrontar al guanyador en el combat d'exhibició, està esgarrifat de veure el poder d'aquells nens. Tots dos estan força igualats. Els espectadors al·lucinen, ja que mai havien vist un combat tant emocionant. En un moment del combat, en Trunks fa servir el Kikouha, però tot en Son Goten l'esquiva i el raig es dirigeix cap al públic, tot i que al final aconsegueix desviar-lo. En Son Goten respon amb un Kamekameha, que destrossa part del sostre de l'edifici principal de l'estadi.

En Satan té molta por perquè no sap qui són aquells nens, ja que els atacs que utilitzen li recorden als que utilitzaven els lluitadors del Torneig d'en Cèl·lula.

Goten Superguerrer i Trunks.jpg

En Goten transformat en superguerrer

En un moment del combat, en Trunks llança a en Son Goten cap al cel i llavors l'immobilitza per l'esquena. El fill d'en Goku però, per deslliurar-se, es transforma en superguerrer, deixant sorprès a tothom, especialment a en Satan, que per fi relaciona al noi com el fill d'un dels que estava al torneig de l'androide.

En Trunks el renya per haver-se transformat i llavors diu que és capaç de derrotar-lo sense fer servir la mà esquerra. Però tot i així, el noi la fa servir per atacar-lo. A continuació, en Son Goten s'enfila amunt cap al cel per, en caure, atacar fortament a en Trunks, però tot i que l'esquiva, en Son Goten és capaç de canviar la direcció del vol per perseguir-lo. Però en Trunks es transforma en superguerrer i atacant amb una bola d'energia, és capaç d'empentar-lo i treure'l de la pista, guanyant el combat i el torneig.

Llavors, per haver guanyat el combat, en Trunks té l'oportunitat de lluitar contra en Satan, però ell té molta por de sortir a lluitar contra el nen.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori