FANDOM

Han robat les boles de drac
Han robat les boles de drac
Informació
Nom JAP D. B. うばわれる!!
Nom ROM Doragon Booru Ubawareru!
Nom ANG The Dragon Balls are Stolen!
Contrapart al manga "El robatori de les boles de drac"
Més Informació
Temporada Bola de Drac Arc Arc d'en Goku
Saga Saga de la recerca de les 7 Boles de Drac
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 30 d'abril de 1986
Han robat les boles de drac (D. B. うばわれる!!, Doragon Booru Ubawareru!) és l'episodi 10 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Mai i Pilaf amb cocodril.jpg

En Pilaf i la Mai

La Bulma, en Goku i l'Ulong estan travessant un desert ple de bolets gegants, tot seguint el camí que els durà fins a l'última bola de drac que els falta per trobar. De cop són atacats per un míssil disparat per en Shu, un dels subordinats d'en Pilaf, que destrueix el cotxe. La Mai els hi roba totes les boles de drac que tenen i els dos fugen al Castell d'en Pilaf, sense que en Goku hi hagi pogut fer res. La Bulma està molt enfadada, es deprimeix i comença a plorar, però en Goku la consola dient-li que ell encara té la seva bola de drac, la de quatre estrelles, ja que la porta lligada al cinturó.
Bulma, Puar i Yamcha al cotxe.jpg

La Bulma demana ajuda a en Yamcha

En Yamcha i en Puar, que els estaven perseguint per tal de robar-els-hi les Boles de Drac, apareix davant del grup "casualment" i s'ofereix a acompanyar-los en el seu camí. La Bulma li demana a ell i a en Puar que tanquin els ulls, mentre consulta el Radar del Drac per saber on són les boles de Drac (ella no sap que els dos bandits saben el què són les Boles de Drac).

Colla atrapats.jpg

Tota la colla atrapats

De mica en mica es van acostant al castell d'en Pilaf. Aquest s'alegra de que hagin vingut, ja que sospita que un d'ells té la bola de Drac que falta i per això els hi para diverses trampes, de les quals el grup aconsegueix escapar-se'n pels pèls. Al final, aconsegueix dur-els fins a un cul-de-sac i els empresona. La Bulma, espantada, s'agafa a en Yamcha, fent que ell s'espanti molt (li fan por les dones).

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori