FANDOM

No ploris, Son Gohan! Comença la batalla!
Episodi 10 (BDZ)
Informació
Nom JAP 泣くな悟飯! はじめての戦い
Nom ROM Naku na Gohan! Hajimete no tatakai
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga de l'Entrenament
Opening Son Gohan és el meu nom
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 5 de juliol de 1989
Estrena català 30 d'octubre de 1991
No ploris, Son Gohan! Comença la batalla! (泣くな悟飯! はじめての戦い, Naku na Gohan! Hajimete no tatakai) és l'episodi 10 de Bola de Drac Logo BDZ. Es va estrenar en català el 30 d'octubre de 1991.

ResumEdit

Yamcha titans i Krilin

En Krilin amb en Yamcha

Durant els últims cinc anys, en Yamcha ha estat jugant a l'equip de beisbol professional Taitans. Al mig d'un partit, que es va suspendre per culpa d'una baralla, en Krilin arriba i li dóna la notícia de la mort d'en Goku i el proper atac dels companys d'en Raditz. Els dos d'ells, amb en Puar, van a trobar-se amb la Bulma, que encara no ha perdonat a en Yamcha per la seva última ruptura, i els deixa que vagin cap al Palau de Déu per trobar-se amb el Totpoderós.
Gohan i dinousaure

En Gohan amb el dinosaure ferit

Mentrestant, en Gohan comparteix accidentalment una cova amb un lesionat Apatosaurus, i després d'un ensurt, cura la seva ferida amb un tractament que el seu pare li va ensenyar. De sobte, mentre ell encara no ha reunit les herbes per la medicina, el Paozusaurus carnívor que persegueix Gohan els ataca. El noi salta a la defensa del dinosaure ferit amb la seva nova espasa, però no és rival per ell i com que el nen està inconscient el dinosaure es menja al dinosaure ferit.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori