Fandom

Bola de Drac Wiki

Espera't, Chaos! El kikoho del Ten Shin Han

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Informació
Nom JAP 待ってろ餃子! 天津飯絶叫の気功砲
Nom ROM Matte ro Chaozu! Tenshinhan Zekkyō no Kikōhō
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc dels Saiyans
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 7 de juny de 2009
Estrena CAT 30 de setembre de 2011
Espera't, Chaos! El kikoho del Ten Shin Han (待ってろ餃子! 天津飯絶叫の気功砲, Matte ro Chaozu! Tenshinhan Zekkyō no Kikōhō) és l'episodi 10 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 30 de setembre de 2011.

ResumEdit

Enfurismat per la mort d'en Yamcha, en Krilin fa servir una tècnica molt potent, amb la qual elimina els saibaimens que quedaven, excepte un. Aquest intenta atacat en Son Gohan, però en Cor Petit l'atura i l'elimina amb un raig des de la seva boca. Llavors, en Nappa es prepara per entrar en combat. Primer ataca a en Krilin, però en Cor Petit s'hi interposa, atacant al seu rival. Però el guerrer de l'espai esquiva l'atac i estampa al namekià contra una muntanya. Mentrestant, en Goku cada vegada es va acostant al final del camí de la serp.

En Nappa, segueix atacant. El proper en rebre el seu potent atac és en Ten Shin Han, que intenta aturar el cop, però és tant potent, que li arrenca el braç. En Krilin intenta salvar al seu amic, però en Nappa li impedeix. Llavors, aprofitat que el guerrer de l'espai està distret, en Chaoz se li agafa a l'esquena, comença a acumular energia, es despedeix d'en Ten Shin i s'autodestrueix. En Nappa però sobreviu. En Ten Shin Han intenta venjar la mort del seu amic, però és derrotat. En Cor Petit decideix que han d'atacar tots alhora, però quan ho fan, en Son Gohan té massa por i no ataca, de manera que em Nappa aconsegueix esquivar els atacs finals d'en Cor Petit i en Krilin. En Ten Shin Han aconsegueix aixecar-se, i amb tota l'energia que li quedava, llança un potentíssim Kikoho amb una sola mà. En Nappa aconsegueix aturar el cop, tot i que queda ferit. Llavors, en Ten, sense energia, mor.

Només queden en Cor Petit, en Son Gohan i en Krilin vius, i no poden fer res contra els seus rivals, només esperar que arribi en Goku. En Vegeta s'adona de que el "famós" Son Goku que estan esperant no és altre que en Kakarot i per això, quan en Nappa es llança a l'atac, l'atura i li diu que s'esperaran 3 hores per aviam si arriba en Goku.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori