Fandom

Bola de Drac Wiki

Qui és el millor del món?! Un combat de Batalla Reial per decidir-ho!!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Qui és el millor del món?!
Un combat de Batalla Reial per decidir-ho!!
Qui és el millor del món?!Un combat de Batalla Reial per decidir-ho!!
Informació
Nom JAP 天下一は誰の手に!?バトルロイヤル決定戦!!
Nom ROM Tenka'ichi wa Dare no Te ni! Batoru Roiyaru Kettei-sen!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Estimat Zarathustra
Estrena JAP 22 de juny de 2014
Qui és el millor del món?! Un combat de Batalla Reial per decidir-ho!! (天下一は誰の手に!?バトルロイヤル決定戦!!, Tenka'ichi wa Dare no Te ni! Batoru Roiyaru Kettei-sen!!) és l'episodi 110 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

En Babidi està enrabiat per la derrota d'en Pui Pui i en Yakon. En Dabra li diu que no es preocupi, que ell serà el següent lluitador. Llavors, se'n va a una sala fosca per concentrar-se. Mentre, el Kaioshin de l'Est diu a en Goku que haurien de lluitar tots junts, que han tingut sort amb els dos anteriors rivals, però el Saiyan li diu que no és just per en Gohan que no lluiti sol, que s'ho mereix. Això deixa al déu sorprès per com són els Saiyans.

A-18 vs emmascarat.jpg

L'"Emmascarat" contra l'A-18

Al Torneig Mundial d'Arts Marcials, veient que el públic s'està cansant d'esperar, en Satan proposa un combat de tots contra tots: ell mateix, l'A-18, l'Emmascarat, en Jewel i en Kiela.

Quan el combat comença, en Jewel i en Kiela ràpidament són derrotats per l'A-18 i l'Emmascarat respectivament. Llavors, en Satan s'imagina com derrotarà als dos combatents que queden, però ells no li fan gens de cas i se'n van als aires a lluitar.

Mentrestant, a la nau d'en Babidí, en Vegeta està fart d'esperar-se i vol destrossar la nau, mentre en Dabra s'està acabant de concentrar per enfrontar-se a en Son Gohan.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori