Fandom

Bola de Drac Wiki

Directe a la desesperació!? El terror del Monstre Buu

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 絶望へ一直線!?魔人ブウの恐怖
Nom ROM Zetsubō e Itchokusen!? Majin Bū no Kyōfu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Cor Pur
Estrena JAP 17 d'agost de 2014
Directe a la desesperació!? El terror del Monstre Buu (絶望へ一直線!?魔人ブウの恐怖, Zetsubō e Itchokusen!? Majin Bū no Kyōfu) és l'episodi 117 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

Personalitat Buu.png

La personalitat d'en Buu

Continua el combat entre en Son Goku i en Vegeta amb més força que mai. Mentrestant, en Buu segueix jugant i en Babidí li diu que ara serà el seu nou amo, però aquest li dóna l'esquena i llavors, d'imprevist, l'espanta.

En Dabra comenta que el monstre està sonat, però el Kaioshin comenta que el monstre és així. Llavors, en Buu ataca a en Dabra, ficant-li els dits als ulls, per a continuació enviar-lo volant cap a una muntanya. En Shin està espantant i proposa fugir, però en Gohan li diu que tot i que el monstre és molt fort, no ho és tant com creia i que si treu tota la seva força potser el podrà guanyar.

Buu ataca ulls Dabra.jpg

En Buu ataca en Dabra

En Son Goku llavors nota l'energia del monstre Buu i diu que han d'anar en compte, però en Vegeta es posa a riure i diu que en Buu és massa fluix per a ells. En Son Goku el contradiu, al que en Vegeta replica que no intenti escapolir-se del combat. Mentrestant, en el combat dels superguerrers, en Son Goku diu que en Buu és molt poderós.

Buu cop a cap de Shin.jpg

En Buu ataca al Kaioshin

A casa seu, en Satan segueix reflexionant sobre l'atac d'en Vegeta i comenta que no era cap truc i que intueix problemes. Continua el combat d'en Goku i en Vegeta, i el primer intenta convencerà al seu rival de que s'uneixin per lluitar contra en Buu, al final, en Vegeta accepta el tracte, ja que si en Goku no està concentrat no pot seguir lluitant. A continuació li diu que tregui les mongetes màgiques per recuperar-se els dos. Però l'orgullós superguerrer ataca al seu rival per l'esquena i el deixa inconscient, per després robar-li les mongetes màgiques i menjar-se-la ell i a continuació anar a lluitar contra en Buu.

El monstre comença a fer pallassades, però en Babidí l'amenaça de tornar-lo a tancar. Llavors, en el mag ordena al monstre que mati en Son Gohan i el Kaioshin. Ells s'intenten escapar, però ràpidament en Buu els enxampa i ataca fortament a en Son Gohan. En Buu té acorralat al Déu, que l'ataca amb energia travessant-lo, però tot és en va, ja que en Buu es pot regenerar.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori