Fandom

Bola de Drac Wiki

Guanyaré en Freezer. Un jove misteriós

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Guanyaré en Freezer. Un jove misteriós
Guanyaré en Freezer. Un jove misteriós
Informació
Nom JAP フリーザはボクが倒す... 悟空を待つ謎の少年
Nom ROM Furiza wa Boku ga Taosu... Goku wo Matsu Nazo no shonen
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Trunks
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 4 de desembre de 1991
Guanyaré en Freezer. Un jove misteriós (フリーザはボクが倒す... 悟空を待つ謎の少年, Furiza wa Boku ga Taosu... Goku wo Matsu Nazo no shonen) és l'episodi 119 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Chaos volant Saga Trunks.png

En Chaos volant al punt d'aterratge

En Gohan es troba amb en Krilin i el noi recorda quan en Freezer el va matar al Planeta Namek. No entenen com el tirà segueix viu. Mentre, aquest i el seu pare s'acosten a la Terra. En Vegeta i en Yamcha també van al punt d'aterratge, igual que en Ten Shin Han i en Chaos.

La Bulma i en Puar també hi van. La noia els diu que hi van perquè volen veure en Freezer, ja que al planeta Namek no el va poder veure. En Ten Shin Han i en Chaos també arriben i el noi de tres ulls decideix desafiar-lo. En Cor Petit ja hi és també, però com que estava amagant la seva energia no l'havien detectat. Finalment, en Krilin i en Gohan arriben.

Guerrers Z veuen nau de Cold.jpg

Els Guerrers Z veuen la nau d'en Cold

Finalment, la nau espacial d'en Cold aterra i els Guerrers Z es dirigeixen cap allà, però hi van per mitjans normals, per no emetre energia, tot i que en Yamcha té por d'anar-hi. Quan en Freezer surt de la nau, té una visió d'en Goku i s'espanta per després enrabiar-se i recordar la seva derrota. Recorda l'explosió del planeta Namek i que va estar vagarejant per l'espai molt malferit fins que els soldats d'en Cold aconsegueixen trobar-lo. Van dur-lo a un planeta desconegut i allà van curar-lo i reconstruïr-lo amb implants robotitzats, convertint-lo en un cyborg.

Trunks davant Freezer i Cold.png

El jove que apareix davant d'en Freezer i en Cold

Quan es desperta, en Freezer diu al seu pare que se'n va a la Terra, a eliminar al superguerrer de l'espai que el va fer patir. Ja al present, en Cold i en Freezer comenten que en Goku trigarà tres hores a arribar però que abans s'entretindrà a eliminar tota la població de la Terra. Mica en mica, els Guerrers Z van acostant-se al lloc. En Freezer dóna l'ordre al seus soldats d'acabar amb els terrestres, però són tots derrotats immediatament per un jove misteriós, que diu que acabarà amb ells.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori