Fandom

Bola de Drac Wiki

Es desperten els guerrers de l'espai, els més forts de l'Univers!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Es desperten els guerrers de l'espai,
els més forts de l'Univers!
Es desperten els guerrers de l'espai,els més forts de l'Univers!
Informació
Nom JAP 宇宙一の強戦士 サイヤ人めざめる!
Nom ROM Uchū ichi no kyōsenshi Saiya-jin mezameru!
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga de l'Entrenament
Opening Son Gohan és el meu nom
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 12 de juliol de 1989
Estrena català 31 d'octubre de 1991
Es desperten els guerrers de l'espai, els més forts de l'Univers! (宇宙一の強戦士 サイヤ人めざめる!, Uchū ichi no kyōsenshi Saiya-jin mezameru!) és l'episodi 11 de Bola de Drac Bola de Drac Z. Es va estrenar en català el 31 d'octubre de 1991.

ResumEdit

Gohan ona energia tronc.png

En Gohan disparant un raig d'energia a un tronc

En Gohan es desperta deprés d'haver estat entrenant i se'n va a buscar menjar. Mentre menja, un dinosaure amb el qual ja s'han trobat alguns cops el persegueix, però en Gohan aconsegueix fer que xoqui contra unes roques i estabornir-lo. Llavors, li talla un tros de cua per menjar-se'l. Disparant energia contra un troc fa un foc i rosteix la carn. Des dels aires, en Cor Petit està content de que el noi s'espavili.

Mentre, en Yamcha, en Krilin i la Bulma es dirigeixen a buscar en Ten Shin Han i en Chaos per anar al Palau de Déu perquè els Guerrers puguin entrenar-se amb el Totpoderós. En aquells moments, la Launch està fugint de la policia perquè ha atracat un banc. A l'espai, en Nappa i en Vegeta segueixen el seu camí cap a la Terra, però decideixen aturar-se a un planeta. Són atacats per dos habitants. En Nappa els vol eliminar, però en Vegeta li diu que s'aturi perquè vol conèixer al seu rei.

Vegeta i Nappa escut.png

En Vegeta i en Nappa es protegeixen de l'atac

Són conduïts esposats fins a aquest, que està presenciant un combat amb espases entre en Greger i en Lesoy. Porten a la presó als dos Saiyans i l'Atla els explica que allà tot va malament des de que tenen un nou rei i que el dia del seu casament li va robar l'esposa, la Lemlia. Mentre, el combat s'acaba i en Greger perd, sent enviat a en Yetti perquè se'l mengi. Quan el rei és informat de la captura dels presoners, aquests es presenten pel seu pròpi peu davant d'ell, havent sortit de la cel·la. En Lesoy s'enfronta a ells per ordre del seu rei, però en Vegeta amb un raig de dit el mata. Quan els guerrers exigeixen al rei el planeta, diversos soldats els rodegen i els ataquen, però no els hi fan res. Llavors, en Nappa els vaporitza a tots amb una explosió de volcà. En veure-ho, el rei ordena deixar anar al Monstre Exterminador.
Vegeta carrega Raig Galick.jpg

En Vegeta a punt de destruïr el planeta

En Nappa s'hi enfronta i l'elimina amb un Bombarder DX. En aquells moment, l'Atla arriba i agraeix als estrangers tot el què han fet. A continuació, en Vegeta convoca les càpsules espacials i marxen. Finalment, la Lemilia es troba amb el seu espòs. A l'espai, els dos Saiyans decideixen que aquell planeta no val res i que ningú els el compraria, de manera que decideixen esborrar-lo del mapa, fent-lo explotar i acabant amb tots els habitants. Llavors, segueixen el seu viatge cap a la Terra.

Mentrestant, en Goku segueix el seu viatge a través del Camí de la Serp.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori