FANDOM

Quant de temps sense veure'ns! En Son Goku ha tornat
Episodi 121 (BDZ)
Informació
Nom JAP オッス!! ひさしぶり... 帰って来た孫悟空
Nom ROM Ossu!! Hisashiburi... Kaettekita Son Gokū
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Trunks
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 18 de desembre de 1991
Quant de temps sense veure'ns! En Son Goku ha tornat (オッス!! ひさしぶり... 帰って来た孫悟空, Ossu!! Hisashiburi... Kaettekita Son Gokū) és l'episodi 121 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Trunks vs Cold

El noi contra en Cold

El noi misteriós ha derrotat sorprenentment en Freezer amb l'espasa i no n'ha deixat ni rastre. Els Guerrers Z decideixen anar volant a veure que passa i s'acosten a la zona. En Cold està impressionat i diu al noi que es converteixi en el seu fill, que li donarà planetes, però no li interessa. També li diu que li deixi mirar l'espasa per examinar-la. En Cold creu que gràcies a l'espasa ha pogut guanyar en Freezer i que sense ella no és res.
Cold mort

El Rei Cold ferit de mort a mans del noi

Llavors, en Cold ataca amb l'espasa del noi, però aquest l'atura i d'un raig li perfora el pit. Llavors, el rei suplica ajuda, però el noi misteriós l'elimina, igual com fa amb la nau espacial d'en Cold. Llavors, quan veu en Gohan i companyia, els diu que busca en Goku i els informa d'on aterrarà, sorprenent-los. Tot i que dubten, al final el segueixen fins a una zona pròxima.

Goku arriba amb càpsula espacial

En Goku arriba amb la càpsula espacial

Com que en Goku trigarà unes tres hores a arribar, el noi treu una nevera d'una càpsula Hoi-Poi plena de begudes. Li fan preguntes sobre en Goku, però el noi no els hi pot explicar. La Bulma més tard comenta a en Krilin que en Vegeta i el noi misteriós s'assemblen. Quan ja han passat les tres hores, noten com en Goku s'acosta amb una càpsula espacial. Tots s'afanyen a anar-hi, sorprenent així a en Goku de que siguin allà.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori