Fandom

Bola de Drac Wiki

La nova tècnica d'en Son Goku

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La nova tècnica d'en Son Goku
La nova tècnica d'en Son Goku
Informació
Nom JAP 悟空の新必殺技!? 見てくれ、オラの瞬間移動
Nom ROM Goku no Shin Hissatsu Waza!? Mitekure, Ora no Shunkan Ido
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga d'en Trunks
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 22 de gener de 1992
La nova tècnica d'en Son Goku (悟空の新必殺技!? 見てくれ、オラの瞬間移動, Goku no Shin Hissatsu Waza!? Mitekure, Ora no Shunkan Ido) és l'episodi 123 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Tots estan sorpresos per les notícies d'en Trunks. En Vegeta demana a en Goku com va fugir del planeta Namek. En Yamcha també té curiositat, ja que en Kaito els va dir que en Freezer tenia la nau espatllada.

Goku amb ulleres Follet Tortuga.png

En Goku amb les ulleres de sol del Follet Tortuga

En Goku els explica que a l'últim moment va trobar una càpsula espacial de les Forces Especials Gineu, va enfilar-s'hi i va començar a tocar botons, fins a arribar a un planeta, on els habitants d'allà el van curar i li van donar roba nova. En Vegeta diu que segur que va aprendre alguna tècnica i que per això ha trigat tant a tornar. En Goku ho afirma i diu que va aprendre amb molt d'esforç el Canvi de Lloc Instantani. Llavors en fa una demostració, anant a buscar les ulleres de sol del Follet Tortuga. Llavors li dóna a en Krilin perquè les torni al mestre.

En Ten Shin Han demana on s'han de trobar al cap de tres anys, però com que en Goku no se'n recorda, en Cor Petit ho diu. La Bulma proposa de desfer-se del doctor Gero perquè així no faci als androides i localitzar-lo amb les boles de drac. Però tots excepte en Krilin li diuen que volen lluitar contra els androides. A més, en Goku no ho troba ètic eliminar-lo sense haver fet encara res.

Goku i Gohan a casa.png

En Goku i en Gohan escoltant l'esbroncada de la Xixi

En Vegeta i els altres comencen a marxar per anar-se a entrenar. En Goku demana a en Cor Petit que vagi a entrenar-se amb ells. Abans de marxar, en Goku li diu a la Bulma que desitja que tingui un fill ben sa. En Yamcha, que encara no havia marxat, ho interpreta com una indirecta perquè formin una família i es casin.

A la Corporació Càpsula, en Vegeta exigeix al Dr. Brief que li construeixi una sala per augmentar la gravetat fins a x300, ja que sap que en Goku va entrenar-se en una gravetat x100. A casa d'en Goku, la Xixi està enfadada perquè en Goku vol entrenar-se amb en Gohan i ella vol que el nen estudiï. Diu que el més important són els estudis d'en Gohan i, quan en Goku li dóna un copet a l'esquena i li diu que deu fer broma, l'envia volant a través de la paret, ja que no controla gaire la seva força. Al final, la dona hi accedeix, però després en Gohan s'haurà de posar a estudiar. Tots els Guerrers Z comencen els seus entrenaments respectius.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori