FANDOM

La resurrecció del Drac
La resurrecció del Drac
Informació
Nom Japonès よみがえる神龍!!
Nom Romanitzat Yornigaeru Shenron!!
Més Informació
Temporada Bola de Drac
Arc
23è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga del Preludi del Gran Torneig
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 14 de setembre de 1988
La resurrecció del Drac (よみがえる神龍!!, Yornigaeru Shenron!!) és l'episodi 126 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Popo repara Sheron.png

El Sr Popo reparant l'estatua d'en Sheron

En algun lloc de la Terra, uns homes que van en vaixell veuen en Cor Petit Jr. de peu a sobre l'aigua capturant un peix. Quan s'adona de la seva presència, el fill d'en Satanàs enfonsa el vaixell.

Mentrestant, al Palau de Déu, el Totpoderós li diu a en Goku que reviurà al Drac Sheron. El Sr Popo va a buscar una figureta del drac, que està trencada i l'arregla amb cola. Déu no volia ressuscitar al drac sagrat, ja que ell va crear les boles de drac per donar esperança a la gent de la Terra, però sempre van ser utilitzades per satisfer desitjos avars. En Goku va ser el primer a utilitzar les boles de drac per a fins altruistes.

Totpoderós ressuscita Sheron.png

El Totpoderós ressuscita en Sheron

El Sr Popo acaba de reparar l'estàtua i el Totpoderós retorna a la vida al drac infonent energia a l'estatueta. Llavors li diu que, per a satisfacció d'en Goku, les boles de drac podran utilitzar-se immediatament. En Goku vol anar a veure als seus amics ressuscitar, però Déu li prohibeix ja que han acordat que a canvi de ressuscitar al drac ell es quedaria al Palau de Déu entrenant durant tres anys, fins al proper Torneig Mundial de les Arts Marcials. El motiu és perquè allà en Cor Petit apareixerà per complir la tasca del seu pare.

Bulma i boles de drac.png

La Bulma descobreix les boles de drac restaurades

Llavors li explica que, tot i que va matar a en Satanàs, aquest va escopir un últim ou, que conté el fill i reencarnació del temible ésser i que apareixerà al torneig per matar en Goku i acabar la feina del seu pare de dominar el món. Mentre en Goku estigui al Palau de Déu estarà fora de perill. En Goku va al lavabo i en Popo li diu al Totpoderós que si en Cor Petit mor, ell també ho farà, però al Totpoderós això no li preocupa.

Ressurrecció Krilin.png

En Krilin i els altres ressuscitats

A la Kame House, la Bulma s'adona de que les boles de drac han tornat a la seva forma original i decideix amb en Yamcha, en Ten Shin Han l'Ulong i la Launch invocar al drac. Aquest els diu que que ell és viu perquè en Goku li va demanar a Déu. A més, també els informa de que en Goku es quedarà al palau de Déu fins al pròxim torneig mundial d'arts marcials entrenant-se. Així que la Bulma desitja que en Krilin, el Follet Tortuga i en Chaos ressuscitin, però en Yamcha l'interromp i desitja que ressuscitin tots els que van matar en Satanàs i els seus seguidors. El drac així ho fa i tothom ressuscita.

En Krilin i el Follet Tortuga estan contents per la victòria d'en Goku. En Yamcha els diu el que Goku ha fet fins ara i el Follet Tortuga els diu que si en Goku és al palau segurament el seu mestre és Déu. En Ten Shin Han, en Yamcha i en Krilin decideixen que ells també es faran més forts. Mentrestant, al Palau de Déu, en Goku està meditant per apendre a calmar el seu esperit i començar l'entrenament.

NavegacióEdit

Saga del Preludi del Gran Torneig
"A la recerca del Bastó Màgic" · "El temple als núvols" · "Déu apareix" ·

"La resurrecció del Drac"

· "Més ràpid que el llamp" · "En Son Goku aprèn a pescar · "Més enllà del temps" · "L'aprenentatge" · "Cadascú busca el seu objectiu" · "La còlera del Déu de la Muntanya"

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori