Fandom

Bola de Drac Wiki

Retenir al Monstre Buu. El límit Superguerrer de nivell 3

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Retenir al Monstre Buu. El límit! Superguerrer de nivell 3!!
Informació
Nom JAP 魔人ブウを食い止めろ 限界!超サイヤ人3!!
Nom ROM Majin Bū o Kuitomero Genkai! Sūpā Saiya-jin Surī!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Oh Yeah!!!!!!!
Estrena JAP 19 d'octubre de 2014
Retenir al Monstre Buu. El límit! Superguerrer de nivell 3!! (魔人ブウを食い止めろ 限界!超サイヤ人3!!, Majin Bū o Kuitomero Genkai! Sūpā Saiya-jin Surī!!) és l'episodi 126 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

Buu, Babidí i Goku.jpg

En Buu, en Babidí i en Goku

En Babidi es dirigeix cap a la Ciutat de l'Oest, ja que sap que en Trunks viu allà. Al palau de Déu, la Bulma diu que està preocupada pels seus pares, però en Goku li diu que s'amoïni, ja que tenen les boles de Drac per ressuscitar-los. La Bulma però diu que a casa seva hi ha el Radar del Drac i que si destrueixen la ciutat el radar es perdrà i no podran buscar les boles de drac. Llavors, en Goku diu a en Trunks que vagi a buscar el radar, mentre ell va a distreure en Buu i en Babidí. En Trunks marxa a tota velocitat i en Goku amb el Canvi de Lloc Instantani va a trobar al monstre que amenaça de la Terra.
Goku superguerrer fase 2.png

En Goku en segon nivell, llest per lluitar

Llavors, en Goku els diu que els tres que busquen apareixeran aviat, però que mentrestant aturin la matança. En Babidí es qüestiona el perquè i en Goku li diu que estan fent un pla per eliminar-los. En Goku veu que no podrà convence'ls i decideix lluitar. En Babidí ordena al seu subordinat que lluiti, però aquest no li fa cas, fins que no l'amenaça en tancar-lo de nou. En Goku li diu que perquè fa cas a en Babidí si ell és més fort que el seu amo. Llavors, es disposen a lluitar i en Goku es transforma en Superguerrer de Fase 2. Finalment, en Goku diu que provarà de tenir més força que el superguerrer que ha superat la força dels superguerrers, deixant incrèdul en Cor Petit i a tothom, que ho estan veient gràcies a la màgia d'en Babidí.

Goku transforma en Superguerrer fase 3.jpg

En Goku transformant-se en superguerrer de fase 3

A l'Estadi del Torneig d'Arts Marcials, en Satan informa davant de la multitud que se sotmetrà a un dur entrenament per tal de derrotar al temible Monstre Buu.

Lluny d'allà, en Goku sap que ha de guanyar temps com sigui. En Trunks s'ha aturat i en Goku ho nota. Llavors, com que en Babidí està enviant les imatges a tothom de la Terra, en Goku ho aprofita per dir-li al noi que s'afanyi. En Goku decideix fer una demostració als seus enemics i torna al seu estat normal. Llavors, es transforma en Superguerrer. A continuació, es transforma en Superguerrer de Fase 2 i, finalment, comença a acumular moltíssima energia.

Goku SG3 frase.jpg

En Goku al tercer nivell

En Kaito des de l'Altre Món li diu que s'aturi perquè esgotarà el seu temps a la Terra, però no li fa cas. A la Terra, tot tremola, es trenquen vidrieres, els núvols es desplacen cap a ell, hi ha mala mar i corrents d'aire molt fort,... i de cop el cabell d'en Goku comença a créixer. Finalment, en Goku ha arribat al Tercer nivell de força dels superguerrers.

Goku SG3 vs Buu.png

En Goku lluitant contra en Buu

Des del Món dels Déus, en Gohan nota l'energia del seu pare i es pregunta què deu passar a la Terra. En Babidí està espantat pel sorprenent canvi d'aparença del seu rival. Llavors, finalment comença el combat entre en Goku i en Buu.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori