Fandom

Bola de Drac Wiki

Adéu a tohtom!! En Son Goku torna a l'Altre Món

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP バイバイみんな!!孫悟空あの世に帰る
Nom ROM Bai Bai Min'na!! Son Gokū Ano Yo ni Kaeru
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Oh Yeah!!!!!!!
Estrena JAP 9 de novembre de 2014
Adéu a tohtom!! En Son Goku torna a l'Altre Món (バイバイみんな!!孫悟空あの世に帰る, Bai Bai Min'na!! Son Gokū Ano Yo ni Kaeru) és l'episodi 129 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

Buu construeix casa.png

En Buu construint-se la casa

Els nois segueixen practicant la fusió, i ara ja els hi surt més bé. Mentrestant, en Buu segueix amb la seva onada de destrucció per tot el món, feliç de que en Babidí sigui mort i de la seva llibertat. Com que té són, decideix fer-se una casa per poder fer la becaina. Per a construir-la, converteix totes les persones d'un poble en fang, en fa una bola i després la modela al seu gust. És una casa que té bany, menjador, habitació per dormir, etc... Llavors, com que diu que si ha d'esperar dos dies a que apareguin els guerrers tal com li va prometre en Son Goku, s'aborrirà molt i que mentrestant anirà a destruir ciutats.

Al Palau de Déu, la Xixi segueix inconscient, cridant en Son Gohan, mentre el pare de la dona la vetlla. La baba s'acosta fins a ells i els dóna el condol per la mort del noi.

Goku despedeix Goten i amics.jpg

En Goku es despedeix dels seus amics i familiars

A l'entrenament, en Trunks està aburrit de l'entrenament i li demana a en Goku que li ensenyi el tercer nivell de força dels superguerrers. Ell els diu que no subestimin en Buu, ja que la fusió és la única manera de guanyar-lo. Els informa que es transformarà en superguerrer fase 3 només si li prometen que hi posaran més entusiasme a l'hora d'aprendre la tècnica, a la qual cosa ells afirmen sense dubtar. En Goku s'hi transforma i els nois queden al·lucinats.

Llavors, la Baba apareix i li diu a en Goku que se li ha acabat el temps i que ha de tornar a l'Altre Món. A continuació els diu que s'entrenin fort i la Xixi, que ha recobrat el coneixement, s'acomiada del seu marit, i aquest li diu que donarà records a en Son Gohan. En Son Goten s'emociona quan s'ha de despedir del seu pare, al que aquest li respon amb una abraçada. Llavors, ara ja si, en Goku marxa amb la Baba cap al món dels morts.

Goku content.jpg

En Goku content que en Gohan segueixi viu

Allà, en Goku veu les ànimes dels morts de la Terra. Llavors, la Baba li demana si creu que havia de deixar les esperances de la Terra en dos nois joves. Ell li respon que si, que se'n sortiran de derrotar al monstre Buu. La Baba li comenta que ja l'entén, que els problemes de la Terra han de ser resolts pels seus habitants. A continuació, en Goku va a veure al Gran Jutge, al qual li diu que a la Terra hi ha molts problemes i que segurament acabaran anant a l'altre món tots els humans.

En Goku li demana si l'ànima d'en Son Gohan ha estat allà, al qual el jutge li diu que no. En Goku llavors s'alegra de que el seu fill estigui viu. El jutge llavors comenta que en Dabla ha estat allà, i que era un personatge tant dolent que enviar-lo a l'infern no tenia cap sentit, per això l'ha enviat al cel. En Goku es pregunta on pot ser en Gohan i en busca l'energia. La nota al Món dels Déus i immediatament va cap allà amb el canvi de lloc instantani.

A la Terra, en Buu segueix amb la seva onada de destrucció imparable.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori