Fandom

Bola de Drac Wiki

La migdiada en el Camí de la Serp, la caiguda d'en Son Goku

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La migdiada en el Camí de la Serp,
la caiguda d'en Son Goku
La migdiada en el Camí de la Serp,la caiguda d'en Son Goku
Informació
Nom JAP 蛇の道でいねむり 悟空が落っこちる
Nom ROM Hebi no michi de inemuri Gokū ga okkochiru
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga de l'Entrenament
Opening Son Gohan és el meu nom
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 19 de juliol de 1989
Estrena català 1 de novembre de 1991
La migdiada en el Camí de la Serp, la caiguda d'en Son Goku (蛇の道でいねむり 悟空が落っこちる, Hebi no michi de inemuri Gokū ga okkochiru) és l'episodi 12 de Bola de Drac Bola de Drac Z. Es va estrenar en català el 1 de novembre de 1991.

ResumEdit

Son Gohan derrotat per Cor Petit.png

En Gohan abatut per en Cor Petit

Falten 9 mesos perquè els dos temibles guerrers de l'espai arribin a la Terra, i en Son Gohan continua amb el seu entrenament de supervivència. En Cor Petit està molt centrat en el seu entrenament, arribant fins i tot a ser capaç de levitar piràmides usant telekinesis. Sense conèixer la seva pròpia força, però, perd el control i provoca accidentalment grans esquerdes que es formen al continent, així com múltiples danys a les piràmides. D'altra banda, en Gohan es troba enmig de la seva formació, quan quan cau per una fissura, però pels pèls aconsegueix sortir-ne.
Launch amb Chaos i Ten Shin han.png

La Launch troba en Ten Shin i en Chaos

Mentrestant, la Launch ha trobat en Ten Shin Han i en Chaoz que estan entrenant en una cascada. La noia intenta guanyar-se el cor d'en Ten Shin rentant-li grans plats. Poc després, la Bulma i en Krilin arriben i quan donen la notícia, ell i en Chaoz decideixen anar també a entrenar-se al Palau de Déu.

Al Camí de la Serp, en Goku troba una màquina que neteja el camí i el conductor s'ofereix a dur-lo al sostre. En Goku s'adorm i accidentalment cau a l'Infern.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori