Fandom

Bola de Drac Wiki

Què et passa, Cor Petit? La primera ronda acaba amb sorpresa

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Què et passa, Cor Petit?
La primera ronda acaba amb sorpresa
Informació
Nom JAP どうしたピッコロ!!一回戦での意外な結末
Nom ROM Dō Shita Pikkoro!! Iggaisen de no Igai na Ketsumatsu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 26 de gener de 2016
Què et passa, Cor Petit? La primera ronda acaba amb sorpresa (どうしたピッコロ!!一回戦での意外な結末, Dō Shita Pikkoro!! Iggaisen de no Igai na Ketsumatsu) és l'episodi 12 (110 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 26 de gener de 2016.

ResumEdit

Al veure que els seus pares hauran de lluitar, en Goten i en Trunks discuteixen qui guanyarà i cadascú diu el seu pare respectiu. Així segueixen fins que criden l'Emmascarat a treure una bola, el número 13. Llavors, en Cor Petit treu el número 4 i s'adona que haurà de lluitar contra en Shin.

Finalment, al Senyor Satan li toca el número 10 (el comentarista és qui li treu la bola) i haurà de lluitar contra l'A-18, la qual cosa fa que en Krilin se n'enrigui de la mala sort de l'home, mentre que l'A-18 diu que no sap qui és el Sr. Satan i la Videl li diu a l'androide que no ha tingut sort perquè haurà de lluitar contra el seu pare. Finalment en Yamu treu el 15, quedant així tothom emparellat, quedant de la següent manera:

Krilin i Punta.jpg
1. Krilin vs 2. Punta
Shin i Cor Petit.jpg
3. Shin vs 4. Cor Petit
Videl i Spopovich.jpg
5. Videl vs 6. Spopovich
Kibito i Gohan.jpg
A-19 i Satan.jpg
9. A-18 vs 10. Sr. Satan
Goku i Vegeta.jpg
11. Son Goku vs 12. Vegeta
Encaputxat i Kiela.jpg
13. Encaputxat vs 14. Kiela
Yamu i Jewel.jpg
15. Yamu vs 16. Jewel

En Cor Petit està neguitós abans de començar el torneig i en Goku i en Gohan se n'adonen, però no saben el perquè. Finalment comença el torneig amb en Krilin contra en Punta en el primer combat i, com era d'esperar, en Krilin el derrota amb molta facilitat. És el torn ara d'en Cor Petit contra en Shin. El comentarista li diu al Namekià que aquest cop no destrossi el ring de combat com va fer l'anterior vegada que hi va participar.

Comença el combat, però els dos combatents no es mouen. En Cor Petit està suós i tremolant davant la presència d'aquell personatge i al final, sense ni tant sols atacar, abandona, sorprenent a tothom. Llavors dona pas el tercer combat, la Videl contra l'Spopovitx.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori