Fandom

Bola de Drac Wiki

Neix! El super guerrer combinat. El seu nom és Gotrunks!!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 誕生!合体超戦士 その名は、ゴテンクス!!
Nom ROM Tanjō! Gattai Chō Senshi Sono Na wa, Gotenkusu!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Oh Yeah!!!!!!!
Estrena JAP 23 de novembre de 2014
Neix! El super guerrer combinat. El seu nom és Gotrunks!! (誕生!合体超戦士 その名は、ゴテンクス!!, Tanjō! Gattai Chō Senshi Sono Na wa, Gotenkusu!!) és l'episodi 131 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

Vell Kaioshin, Kibito, Kaioshin, Goku i Gohan.jpg

L'Antic Déu Kaioshin amb els presents al Planeta Kaioshin

Al món dels déus, el Déu de fa 15 generacions comenta que en el seu temps hi havia un ésser malvat que el va tancar a l'espasa a causa de la seva presència temible. Però en Goku no s'ho creu i li llança un atac d'energia per comprovar-ho, però li fa mal, fent que en Goku dubti d'ell.

Llavors, el Déu comenta que no era la força el que temien els seus enemics, sinó les seves habilitats màgiques, però no els pensa dir res més. En Goku el suborna amb revistes picants, però ell diu que gràcies a la seva bona visió és capaç de veure les noies com es banyen, però en Goku li diu li deixarà tocar els pits i el cul d'una noia.

Gohan enfadat amb Goku.jpg

En Gohan protesta la decisió del seu pare

En Son Gohan li demana al seu pare que com ho pensa fer, a la qual cosa ell contesta que, com que el noi té a la Videl, li digui que es deixi tocar una mica, causant la fúria d'en Son Gohan. En Goku comenta que si hi ha algun problema en que sigui una dona més madureta, pensant en la Bulma. A més, el que li ha de demanar és en Son Gohan, pel "bé" de l'univers.

Al final, el vell accedeix i diu que té poders sobrenaturals, que és capaç de dur més enllà dels límits els poders ocults d'una persona. Li diu a en Son Gohan que s'estigui quiet, mentre ell comença a fer un estrany ball. Quan en Gohan li demana que fa, aquest li diu que és una cerimònia molt important.

Quan en Goku li demana quan trigarà, l'Antic Déu Kaioshin li respon que trigarà 5 hores de cerimònia i 20 per acumular el poder, a la qual cosa en Goku diu que se'n va a dormir.

Fusió Goten Trunks.png

En Goten i en Trunks fusionant-se

Al Palau de Déu, en Cor Petit diu que ja els nois gairebé fan la dansa a la perfecció i que és hora de provar-ho de debò. En Yamcha comenta als altres que els nois ja estan llestos per fusionar-se, i tots van a veure. La Xixi comenta com es diran, si Gotrunks o Trunkten.

A l'exterior del palau, els nois comencen a acumular energia, per equilibrar el seu poder. Llavors, comencen a fusionar-se, però els resultats no són els esperats, ja que en Trunks estira els dits quan no tocava, donant pas al naixement d'un noi gras i gens fort, que es cansa ràpidament fent l'escalfament, deixant sorpresos a tots. En Cor Petit explica el problema que han tingut i els diu que es desfusionin, però ell no sap com es fa, de manera que decideixen esperar-se 30 minuts, fins que passi el temps de la fusió.

Naixement Gotrunks.png

El resultat de la fusió, en Gotrunks

Llavors, tornen a intentar-ho, però aquest cop els dits en l'últim instant no han quedat ben alineats, de manera que es fusionen en un home vell i esquelètic. Quan es desfà la fusió, ho proven per tercera vegada, fent-ho ara si, perfi, bé. Llavors, en Cor Petit li diu que es transformin en superguerrer i que vagin a lluitar contra el monstre Buu, al que en Gotrunks diu que no el subestimi i va a lluitar contra en Buu.

Al Món dels Déus, l'Antic Kaioshin segueix fent el ritual d'augment de poder, mentre el seu pare li diu al seu fill que s'esforci.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori