Fandom

Bola de Drac Wiki

Qui derrotarà al Majin? L'home més poderós fa el seu moviment

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Qui derrotarà al Majin?
L'home més poderós fa el seu moviment!!
Qui derrotarà al Majin?L'home més poderós fa el seu moviment!!
Informació
Nom JAP 魔人を倒すのは誰だ?最強の男始動!!
Nom ROM Majin o Taosu no wa Dareda? Saikyō no Otoko Shidō!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Oh Yeah!!!!!!!
Estrena JAP 30 de novembre de 2014
Qui derrotarà al Majin? L'home més poderós fa el seu moviment!! (魔人を倒すのは誰だ?最強の男始動!!, Majin o Taosu no wa Dareda? Saikyō no Otoko Shidō!!) és l'episodi 132 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

Gotrunks vs Monstre Buu.png

En Gotrunks derrotat per en Buu

A la Terra, en Buu segueix amb la destrucció. En Gotrunks va a enfrontar-se a ell, però no aconsegueix fer-li massa res. Llavors, arriba un exèrcit i comencen a atacar al monstre, però sense cap mena d'èxit. Al cap de poc, en Gotrunks torna ple de cops i nafres al Palau de Déu. Llavors, en Cor Petit els diu que s'entrenin per ser més poderosos.
Goten i Trunks tristos.jpg

En Goten i en Trunks tristos quan en Cor Petit els renya

En Buu segueix amb la seva onada de destrucció, convertint la gent en caramels o xocolata i llavors menjant-se'ls. Els supervivents esperen que el seu heroi, el senyor Satan, l'heroi que tothom es pensa que va matar en Cèl·lula, que assegura que serà ell el que aturi el monstre Buu i salvarà la Terra de la destrucció total. Mentrestant, en Cor Petit diu als nois que ells són l'última esperança de la Terra i de l'univers.

Satan amb Buu a terra.jpg

En Satan amb en Buu als peus

A casa d'en Buu, en Satan, després de provar de fer servir unes quantes armes secretes com ara explosius o bombons enverinats, en Buu s'adona que en Satan és un personatge molt graciós i decideix convertir-lo en el seu nou ajudant, el qual li fa el menjar i li frega l'esquena mentre el Monstre es banya.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori