Fandom

Bola de Drac Wiki

Els malsons es converteixen en realitat. Es presenten l'A-17 i l'A-18

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Els malsons es converteixen en realitat.
Es presenten l'A-17 i l'A-18
Els malsons es converteixen en realitat.Es presenten l'A-17 i l'A-18
Informació
Nom JAP そして恐怖が現実に... 目覚める17号と18号!!
Nom ROM Soshite Kyofu ga Genjitsu ni... Mezameru Ju-Nanago to Ju-Hachigo!!
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Androides
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 1 d'abril de 1992
Els malsons es converteixen en realitat. Es presenten l'A-17 i l'A-18 (そして恐怖が現実に... 目覚める17号と18号!!, Soshite Kyofu ga Genjitsu ni... Mezameru Ju-Nanago to Ju-Hachigo!!) és l'episodi 133 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Dr Gero, A-17 i A-18.png

El Dr. Gero amb l'A-17 i l'A-18

Mentre busquen a les muntanyes del nord el Laboratori del Dr. Gero, en Trunks del Futur intenta advertir al tossut d'en Vegeta que els androides són més poderoso del que creu. Mentrestant, els altres Guerrers Z arriben a la Ciutat del Nord i decideixen separar-se per buscar el labortarori. En Krilin és atacat pel Dr. Gero, però aconsegueix salvar-se gràcies a l'aparició d'en Cor Petit. En Krilin segueix buscant el laboratori i troba al doctor Gero quan hi entra. Llavors, adverteix als altres augmentant la seva energia.

Finalment els altres Guerrers Z arriben fins on és en Krilin, mentre el doctor activa l'A-17 i l'A-18. En Vegeta i en Trunks també arriben i l'orgullós Saiyan destrueix la porta del laboratori.

Mentrestant, la Bulma i en Yajirobai van amb en Gohan fins a casa. Quan la dona pregunta per en Goku, en Gohan vol anar-lo a veure, els carrega i se'n hi va volant a tota velocitat.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori