Fandom

Bola de Drac Wiki

Una androide d'aspecte atractiu amb força de superguerrer. L'A-18 no té falles

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP かわいい顔で超パワー!? 18号に死角なし
Nom ROM Kawaii Kao de Cho Pawa!? Ju-Hachigo ni Shikaku Nashi
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Androides
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 15 d'abril de 1992
Una androide d'aspecte atractiu amb força de superguerrer. L'A-18 no té falles (かわいい顔で超パワー!? 18号に死角なし, Kawaii Kao de Cho Pawa!? Ju-Hachigo ni Shikaku Nashi) és l'episodi 135 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

En Vegeta es prepara per lluitar contra l'A-18. D'inici semblen força igualats. L'Androide canvia la zona del combat fins a una autopista, on molts cotxes són destruïts com a conseqüència dels dos combatents. Mentrestant, els altres Guerrers Z estan buscant als androides també.

A-18 vs Vegeta.png

L'A-18 dóna un cop de genoll a en Vegeta

Per la seva banda, en Gohan està duent a coll en Yajirobai i la Bulma amb en Trunks, quan al nadó se li escapa el pipí.
A-18 derrota Vegeta.png

En Vegeta derrotat

Al combat, en Vegeta i l'A-18 tornen on eren abans, amb els altres androides. Un camió s'atura i els diu que s'apartin de la carretera, però en Vegeta, atacant a l'androide, destrueix el camió. Tots dos reconeixen no estar lluitant al màxim i decideixen posar-se més seriosos. Llavors, l'A-18 dóna un potent cop de genoll a en Vegeta i l'estavella contra unes roques.

En aquell moment, els altres Guerrers Z arriben per ajudar, però en Vegeta rebutja l'ajuda. L'A-17 diu que si ells hi intervenen, ell també ho farà. Es preparen el combat i en Cor Petit diu que en Vegeta perdrà. Mica en mica el Saiyan va perdent i al final l'atractiva androide li trenca al braç. En Trunks llavors es llança a salvar al seu pare.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori