Fandom

Bola de Drac Wiki

En Son Goku es casa

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

En Son Goku es casa
En Son Goku es casa
Informació
Nom Japonès 孫悟空の結婚
Nom Romanitzat Son Goku no Kekkon
Més Informació
Temporada Bola de Drac
Arc
23è Torneig d'Arts Marcials
Saga Saga d'en Cor Petit Jr.
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 7 de desembre de 1988
En Son Goku es casa (孫悟空の結婚, Son Goku no Kekkon) és l'episodi 137 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Xixi ataca Goku.png

La noia misteriosa atacant en Goku

El segon combat, entre en Goku i l'Anònima, comença. La noia està enfadada amb el seu rival, ja que no recorda qui és. A més, en Goku només fa que demanar-li com es diu i ella encara s'enfada més. Finalment, ella li diu que si aconsegueix guanyar-la, li dirà qui és.

Mentre miren el combat, l'Ulong descobreix qui és i diu a la Bulma, al Follet Tortuga i en Puar que ells també la coneixen, cosa que els deixa perplexos ja que no la reconeixen.

Goku petició Xixi.png

En Goku demana matrimoni a la Xixi

Els dos combatents comencen a lluitar i la noia no para de donar puntades de peu. A més, ella li diu a en Goku que el noi ha trencat una promesa i que porta molt de temps esperant-lo, però en Goku segueix sense enrecordar-se de res. Al veure aquells atacs, el Follet Tortuga s'adona que la noia utilitza l'estil de lluita de l'Escola de la Tortuga.

Finalment, en Goku dóna un cop de puny a l'aire en direcció a la noia i, amb la ràfega de vent que crea, envia a la seva rival fora del ring, guanyant el combat i impressionant a tothom amb la tècnica que ha fet servir, fins i tot a en Cor Petit, que s'adona que aquella tècnica és similar a la utilitzada pel Clan Dimoni.

Júnior vs Krilin.png

En Krilin apunt per lluitar contra en Cor Petit

La noia finalment li diu que és la filla de l'Ox-Satan, la Xixi. En Goku finalment recorda la promesa que li va fer, tot i que ell es pensava que "casar-se" era una espècie de menjar i per això li va prometre. La Xixi plora, però en Goku diu que ho va prometre, així que es casarà amb ella, sorprenent a tot el públic i lluitadors. Un cop a la sala de lluitadors, la Xixi es presenta de nou als amics d'en Goku i demana disculpes a en Yamcha per no casar-se amb ell.

Poc després comença el següent combat, entre en Júnior i en Krilin. L'humà comença atacant amb un Doble Tsuihikidan, però el seu rival l'anul·la amb un raig d'ulls. Els dos llavors salten a l'aire i en Krilin rep una puntada, anant direcció a fora del ring, però el noi, abans de tocar el terra, revela que ha après a volar i llavors torna al ring. En Cor Petit llavors diu que l'ha subestimat i que revelarà una mica del seu autèntic poder.

NavegacióEdit

Saga d'en Cor Petit Jr.
El retrobament · El Campionat Mundial d'Arts Marcials · Els vuit millors candidats · El contraatac del temible Tao Pai Pai · En Son Goku es casa · En Shen, un candidat gens corrent · En Son Goku contra en Ten Shin Han · En Son Goku i en Ten Shin Han continuen lluitant · Tots per un i un per tots · En Shen contra el fill d'en Satanàs Cor Petit · Pel futur del món · L'últim combat · El gegant del torneig · La lleialtat d'en Son Goku · Una prova difícil · La victòria final

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori