Fandom

Bola de Drac Wiki

Els androides estan decidits a trobar en Son Goku

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 歩く超破壊兵器!! 人造人間が悟空に迫る
Nom ROM Aruku Cho Hakai Heiki!! Jinzo Ningen ga Goku ni Semaru
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Cèl·lula
Saga Saga dels Androides
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 6 de maig de 1992
Els androides estan decidits a trobar en Son Goku (歩く超破壊兵器!! 人造人間が悟空に迫る, Aruku Cho Hakai Heiki!! Jinzo Ningen ga Goku ni Semaru) és l'episodi 138 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Cor Petit s'espera al Palau de Déu.jpg

En Cor Petit esperant la decisió del Totpoderós

En Cor Petit està disposat a unir-se de nou amb el Totpoderós i aquest admèt que el primer és molt més poderós que ell. Llavors recorda els combats en els que en Cor Petit ha intervingut, com en Raditz, els Saiyans o en Freezer. No obstant, el Totpoderós prefereix esperar-se per veure les intencions dels Androides. Per això, en Cor Petit decideix esperar-se al Palau de Déu fins que el Totpoderós es decideixi.
Androides a zona nevada.jpg

Els androides anant a buscar en Goku

Mentrestant, els altres Guerrers Z decideixen dur en Goku a la Kame House, mentre en Ten Shin Han decideix anar a entrenar-se. Els androides en aquells moments volen per una zona nevada i decideixen robar una furgoneta. En Vegeta està irat i està entrenant-se decididament. Els androides són perseguits per una banda de motoristes, però després de jugar-hi una estona, els fan fugir. Llavors la policia deté als androides per haver robat la furgoneta, però ells trenquen les manilles, destrossen els seus cotxes i marxen.

Mentrestant, en Krilin demana si els androides són tan cruels com en Trunks diu i el noi li diu que almenys al futur ho són molt. Arriben a la casa d'en Goku i posen al corrent de la situació a en Yamcha. Immediatament marxen amb una nau cap a casa del Follet Tortuga, amb en Gohan que acaba d'arribar.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori