Fandom

Bola de Drac Wiki

Mans fora! La fruita prohibida del déu Enma

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 手を出すな! エンマ様の秘密の果実
Nom ROM Te o Dasu na! Enma-sama no Himitsu no Kudamono
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga de l'Entrenament
Opening Son Gohan és el teu nom
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 26 de juliol de 1989
Estrena català 4 de novembre de 1991
Mans fora! La fruita prohibida del déu Enma (手を出すな! エンマ様の秘密の果実, Te o Dasu na! Enma-sama no Himitsu no Kudamono) és l'episodi 13 de Bola de Drac Bola de Drac Z. Es va estrenar en català el 4 de novembre de 1991.

ResumEdit

Mez i Goz pedra paper tisora.png

En Mez i en Goz triant qui jugarà primer amb en Goku

En Goku ha intentat agafar un fruit de l'Arbre de l'Enma, però en Goz i en Mez li han impedit i li expliquen de qui és aquell arbre. Quan el Saiyan explica que busca en Kaito, els dos ogres li diuen que és a l'infern i que ells en són els guardians. Llavors el noi s'adona que ha caigut mentre dormia.

Mentrestant, a la Terra, la Launch és als peus de la Torre Sagrada preguntant-se com pujar-hi, ja que vol trobar en Ten Shin Han, que és camí del Palau de Déu escalant la torre amb en Chaos. Als peus de la torre, la noia està buscant una càpsula d'un avió a la tenda d'en Bora i quan aquest es presenta la noia l'amenaça amb una escopeta. L'Upà arriba, distreu a la noia i el seu pare li pren l'arma de les mans. Llavors, sense voler, la fa estornudar, fent que torni a la seva personalitat pacífica.

Màquina Voladora d'en Goz.png

La palanca d'en Goz

A l'infern, en Goku està saltant per intentar arribar fins al límit superior de l'infern i tornar al Camí de la Serp, però no ho aconsegueix. En Goz llavors l'agafa i el llança amunt, però tampoc aconsegueix arribar-hi. En Goku li diu que no és prou fort i l'ogre s'enfada i li diu que lluiti contra ell. Llavors, explica que si en Goku guanya li ensenyarà com sortir de l'infern, però que si perd se li quedarà l'ànima. L'ogre fa un cercle a terra i perdrà qui en surti, Intenta treure'n en Goku, però el Saiyan el fa fora d'una ràfaga d'aire. Llavors, fent servir una palanca el catapulta cap amunt. No hi arriba per poc, però en Goku fa servir un Kamehameha i arriba fins als núvols, però xoca contra una superfície dura i torna a caure.

Goku a calaix Enma.jpg

En Goku surt del calaix de l'Enma

En Mez li diu que li ensenyarà un camí secret per sortir de l'infern, però només si l'atrapa. Mentrestant a la Terra en Gohan està sent perseguit per un tigre dents de sabre. A l'infern, en Goku i l'ogre comencen la persecució. Finalment, en Goku aconsegueix atrapar-lo i en Mez li ensenya on és el pas secret. Seguint-lo, arriba fins a la Oficina de l'Enma, de manera que ha de tornar a fer el Camí de la Serp.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori