Fandom

Bola de Drac Wiki

La potència de l'atac d'en Kaito! En Son Goku contra en Vegeta!

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
La potència de l'atac d'en Kaito!
En Son Goku contra en Vegeta!
Informació
Nom JAP これが界王拳だ!!限界バトルの悟空VSべジータ
Nom ROM Kore ga Kaiōken da!! Genkai Batoru no Gokū tai Bejīta
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc dels Saiyans
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 28 de juny de 2009
Estrena CAT 5 d'octubre de 2011
La potència de l'atac d'en Kaito! En Son Goku contra en Vegeta! (これが界王拳だ!!限界バトルの悟空VSべジータ, Kore ga Kaiōken da!! Genkai Batoru no Gokū tai Bejīta) és l'episodi 13 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 5 d'octubre de 2011.

ResumEdit

En Vegeta és a punt d'entrar en combat. En Nappa s'adona de que ha perdut contra en Goku, i per això, ataca a en Gohan i en Krilin. Però en Goku, fent servir l'atac d'en kaito, aconsegueix derrotar-lo d'un sol cop al mig de l'esquena.

En Nappa demana ajuda al seu company, però en Vegeta, sense cap mena de compassió, el llança pels aires i el destrueix amb un raig d'energia, ja que el considera inútil. Mentrestant, en Goku li diu al seu fill i al seu amic que no intervinguin en la lluita, ja que té la intenció de combatre tot sol.

En Goku li diu a en Vegeta que vagin a lluitar a un altre lloc, i aquest hi accedeix. Llavors, comencen a lluitar. D'entrada, en Vegeta no s'ha d'esforçar gaire, i això que en Goku està fent servir l'atac d'en Kaito. El terrícola decideix fer servir l'atac d'en kaito multiplicat per 2, però ni tan sols així és capaç d'agafar avantatge.

Per això, en Goku decideix trencar la promesa que li va fer a en Kaito, de no fer l'atac d'en kaito més del doble de potència, i fer l'atac d'en Kaito multiplicat per 3. En Yajirobai és allà mirant-ho tot, però té molta por. En Goku fa l'atac d'en Kaito x3, arribant a una força de més de 21.000, tal com llegeix la Bulma amb el rastrejador d'en Raditz. Finalment, en Goku es llança a l'atac.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori