Fandom

Bola de Drac Wiki

Qui és exactament l'Spopovitx? La Videl es queda sense forces

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Qui és exactament l'Spopovitx?
La Videl es queda sense forces
Informació
Nom JAP 不気味な存在 スポポビッチの正体は...?
Nom ROM Bukimina sonzai Spopovich no shōtai wa... ?
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 27 de gener de 2016
Qui és exactament l'Spopovitx? La Videl es queda sense forces (不気味な存在 スポポビッチの正体は...?, Bukimina sonzai Spopovich no shōtai wa... ?) és l'episodi 13 (111 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 27 de gener de 2016.

ResumEdit

Videl vs Spopovich.png

La Videl contra l'Spopovitx

Comença el tercer combat, la Videl contra l'Spopovitx. Mentre, en Cor Petit demana al seu adversari qui és ell, ja que pensa que és el Gran Kai, però el seu acompanyant el corregeix i li diu al namekià que aquell és el Gran Kaioshin, un ésser superior a tots els altres déus, el déu dels déus, però no acaba d'entendre què hi fa, al Campionat Mundial d'Arts Marcials. El déu li demana que no reveli el seu secret. En Goku demana al seu amic si aquell personatge l'ha incordiat i que li anirà a cantar les quaranta si cal, però en Cor Petit li diu que no faci res. En Kaito també està sorprès de que el Gran Kaioshin sigui a la Terra.
Spopovitx coll girat.png

L'Spopovitx amb el coll girat

Comença el combat entre la Videl comença a lluitar contra l'Spopovitx. Tot i que sembla que té l'avantatge, no aconsegueix fer-li mal, a pesar dels potents cops que li dóna. En Jewel i en Kiela es pregunten que l'Spopovitx ha canviat molt d'ençà de l'anterior torneig. Cada vegada que la Videl sembla que ha guanyat, el seu rival s'aixeca. En un contraatac, la Videl és llançada fora del ring, però llavors revela que sap volar i torna al ring. En Goku comenta que hauria estat millor que caigués fora, ja que no nota cap indici de vida en aquell home, a més de que no té cap ferida. Llavors, la noia, d'una puntada li gira el coll i aparentment el mata, però l'home se'l col·loca al seu lloc de nou i segueix com si res. La Videl s'enlaira per recuperar energia però llavors, el seu rival també s'enlaira.

L'home ataca a la seva contrincant amb una ona d'energia i ella cau al ring força debilitada, però dempeus. En Goku s'adona que el poder de l'Spopovitx no s'adiu amb les capacitats del seu cos. Per molts atacs que la Videl li fa, no aconsegueix guanyar el combat i cada vegada està més cansada.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori