Fandom

Bola de Drac Wiki

De molt bon humor! Buu-Buu voleibol

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

De molt bon humor! Buu-Buu voleibol!
De molt bon humor! Buu-Buu voleibol!
Informació
Nom JAP ノリノリ!ブウブウバレーボール!
Nom ROM Nori-Nori! Bū-Bū Barēbōru!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Kuu-Zen-Zetsu-Go
Ending Galaxy
Estrena JAP 1 de febrer de 2015
De molt bon humor! Buu-Buu voleibol! (ノリノリ!ブウブウバレーボール!, Nori-Nori! Bū-Bū Barēbōru!) és l'episodi 140 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png.

ResumEdit

Gotrunks SG3 puntada Super Buu.jpg

En Gotrunks ataca en Buu

En Gotrunks comença a atacar durament a en Buu, destruint part del Palau de Déu en el procés. En Buu contraataca llançant al noi contra la Terra però en Gotrunks s'hi torna i talla al monstre per la meitat, per després destruir-ne les parts, però el monstre simplement es regenera i segueix atacant.

Al Planeta dels Déus, en Goku està content de que els nois siguin tant forts i els esperona a seguir lluitant, mentre en Gohan vol saber què passa, però el Vell Déu el renya i li diu que si es desconcentra tardarà més a augmentar-li el poder.

Palau de Déu destrossat.jpg

Mig Palau de Déu destrossat

Mentrestant en Buu, regenerat, llança a en Gotrunks contra una muntanya, i aquest respon creant 14 fantasmes explosius que fan miques al monstre, però aquest simplement es torna regenerar i, enfurismat, d'una ràfega d'energia el torna a enviar volant fins al Palau de Déu, destruint-ne una altra part, cosa que esgarrifa a en Cor Petit.

Quan en Buu arriba, es fa una bola i acaba de destruir tot el Palau de Déu. Llavors, en Gotrunks atrapa a en Buu amb uns dònuts galàctics i juga un partit de voleibol amb la col·laboració d'en Cor Petit, fet que acaba amb en Buu projectat fortament cap a la Terra, on fa un cràter enorme. En Gotrunks creu que ha mort al monstre Buu, però aquest simplement s'ha regenerat de nou i apareix ple de ràbia.

Gotrunks SG3 ataca Buu energia.jpg

En Gotrunks atacant amb rajos d'energia

En Buu es regenera i torna ple de ràbia. En Gotrunks l'ataca amb ràfegues d'energia, però en Cor Petit li diu que si segueix, destruirà la Terra. A en Buu els atacs d'en Gotrunks no li afecten gens i està ben enfurismat, ja que li han ferit l'orgull al trobar un adversari més poderós que ell. En Gotrunks es confia i diu que ell serà el guanyador però en Buu contraataca durament amb un cop de cap per després estampar-lo contra el terra.

Es van intercanviant cops, cada vegada més potents, fins que en Gotrunks es disposa a fer servir el kamehameha per acabar amb el temible monstre, però llavors per la transformació del tercer nivell i torna a la forma base.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori